Přeskočit na hlavní obsah

Between two worlds- 12. Kapitola- Pan X






Celá lovecká skupina vpadla do budovy. Už hned v přízemí se setkali s problémem. Narazili totiž na čerstvou krev, která je vedla jak na horu do pater tak i dolů do sklepení. Nejdříve šli na horu, jelikož bylo světlo, čekali, že tam bude bezpečno. Nebylo.


Už jako předtím se do věcí strigojů začali plést bezduší, a tady to nebyl výjimka, i když Dimitri doufal, že to bude obyčejný zásah, ale mýlil se.


Vešli do druhého patra, když každému do nosu udeřil sladký závan dětského zásypu. Jenom několik vteřin na to, se na ně vyřítili bezduší. Dimitri s nimi začal bojovat, ale jakmile složil na zem jednoho, objevil se další. Kluci z jeho týmu byli také úspěšní a společně dokázali složit jednoho. Když se otočil za Rose, tak ji viděl, jak zápasí s tím třetím, kluci ji šli okamžitě pomoc a ona nakonec zasadila smrtící ránu. Přišli další čtyři, ti měli více bledou pleť a jejich pach byl až téměř nesnesitelný.
,,Dejte si bacha, tihle jsou zkušení než ti předchozí." Řekne jim Dimitri.
,,No podívejme se, kohopak nám tu čerti nesou, jestli to náhodou není sám Ruský bůh…" řekne pane X, který byl jeden z velitelů bezduchých. ,,Blahopřeji k přijetí do Bratrstva… Jsem překvapený, že můžeš na slunce… Znal jsem jenom jednu upírku, která tohle dokázala. Shellan Slepého Krále…"
,,Dimitri o co tu doprdele jde… co jsou zač." zeptal se Michael, jeden z jeho party.
,,Jsme dotčeni, že o nás nic nevíte…" řekne bezduchý po pravé ruce pana X.
,,Vidím, že nás Bratrstvo úspěšně ještě skrývá… hádám ale, že ne na dlouho…" pan X udělal krok blíže k jejich skupině. Dimitri okamžitě zareagoval a vytasil ze svého pouzdra na hrudi druhou dýku.
,,Co tím myslíš."
,,To se dozvíš v pravou chvíli."


Bezduší, kteří ještě před chvilkou stáli na svých místech, byli v pohybu a jenom několik vteřin na to zaútočili. Dimitri hodil po jednom z nich dýku, která se mu zabodla do ramena, ale nijak ho nezpomalila. Rose a další dva kluci zápasili s jedním, Michael zápasil s panem X, a ostatní měli na starost toho posledního. Na Dimitriho zaútočil bezduchý s jeho zabodnutou dýkou v těle. Bojovat uměl, jenom že byl zraněný i když to nedával nijak najevo. Byl zranitelnější. Dimitri mu dýky škubnutím vytrhl a v dalším okamžiku mu ji zabodl do srdce. Byl mrtvý.
Michael zápasil s Panem X, a prohrával. Bezduchý, kterému říkají Pan X, je velmi zkušený a cvičí nováčky. Wrath s ním jednou zápasil a nebýt jeho shellan Beth, asi by zemřel.
Dimitri se po něm vrhl, zrovna když Michaelovi vzal z rukou jeho kůl a vrazil mu ho do břicha. Dimitri ze sebe vydal pravý, upíři řev. Okamžitě se po něm vrhl. Dimitri zasazoval jeden úder za druhým a on je úspěšně vykrýval. ,,Bojuješ jako dhampír, ale tvoje postava je upírská." Řekne mezi soubojem Pan X Dimitrimu. Dimitri využil jeho nepozornosti, vytáhl z pouzdra svůj kůl a vrazil mu ho do hrudi. Pan X sebou škubnul a proto Dimitri jeho srdce minul o několik milimetrů.
Pan X, naštvaně udeřil Dimitriho do obličeje, až viděl před očima hvězdičky. ,,Náš boj nekončí Belikove. Dnes jsi možná vyhrál, ale příště to budu já, kdo vyhraje." Řekne Pan X, vytáhne si z hrudi Dimitriův kůl. Ostatní ještě bojovali se svými soupeři, pan X věděl, že je jich na nich moc, nechtěl přijít od dobré lidi, i když o dva už přišel. Poroto, radši vydal povel k ústupu.
Po chvilce osaměli.


,,Michaeli." Řekne Dimitri, který vstal vrávoravě ze země a pospíchal k němu. ,,Vydrž kamaráde. Dostaneš se z toho."
,,Nikdy jsi neuměl lhát Dimitri." Řekne mu v hlase plné bolesti, strachu ale i hrdosti.
,,Ještě se spolu napijeme." Řekne Dimitri a bratrsky ho vzal za třesoucí se ruku.
,,Napijeme." Řekne Michael ,,Budu pozdravovat tvého otce... Byl by na tebe hrdý." Michael se naposledy nadechl a následně vydechl. Poté bylo ticho. ,,Nechť tvoje duše najde klid válečníku." Řekne Dimitri a zavře mu oči.


,,Dimitri, co to bylo za zrůdy." Zeptal se ho Igor.
,,To vám vysvětlím později. Teď zavolejte alchymisty, aby vyzvedli Michaelovo tělo." Přikáže. Alchymisti dorazili půl hodiny na to. Naložili Michaelovo tělo, a když se zeptali na těla strigojů, tak jim Dimitri řekl, že se o to postaralo slunce.
Dnes večer tam pošle Butche, jeho schopností je vdechnou bezduché a tím nezanechává žádnou stopu. Proto radši na místě zanechal stopu, aby místo snadno našli.
Jakmile odjeli alchymisti z města, tak i tak učinili oni. Nikdo se neptal kam jednou, jenom následovali Dimitriho.
Motorku, kterou vlastnil Michael, nechali na místě, byl to takový jejich zvyk. Bude jim to připomínat, že není mezi nimi.


Po několika hodinách konečně dorazili na místo. Kluci byli ohromeni, byl to ohromný palác. Dimitri moc dobře věděl kam jet. Naťukal šestimístný kód na bránu a poté vjeli na ohromný pozemek. Jeli podél paláce, až se před nimi objevil tunel, do kterého vjeli. Jakmile byli všichni uvnitř, tunel se zavřel a oni po dlouhé době zastavili svoje stroje.
,,Následujete mě." Řekne Dimitri a vedl je dlouhými podzemními chodbami. Podél byli dveře, u jedných se Dimitri zastavil, nejdříve zaklepal a následně vstoupil.
,,Myslel jsem si, že tu budeš." Řekne a ve dveřích se objevil Zsadist.
,,Co se děje Dimitri." Zeptal se ho, podíval se na ostatní členy jeho skupiny a každého přeměřil pohledem. Ani jeden neměl náladu na oční souboj. ,,Muselo se stát něco hodně vážného, že jsi je přivedl až sem… Ahoj Rose." Řekne a trochu se na ni usměje.
,,Ahoj Zsadiste." Odpoví mu, jenomže úsměv na tváři nevykouzlila.
,, Svolám bratry."
,,Dík." Řekl a s ostatními šel dále chodbami, až betonové zdi nahradili zdi zdobené obrazy. Dimitri je vedl přímo do Wrathovi kanceláře, jakmile byl před nimi, zaklepal a jakmile se ozvalo vyzvání vstoupil.
,,Dimitri." Řekne Wrath, jakmile vstoupil se svojí loveckou skupinou do jeho kanceláře. Wrath byl překvapený. Stejně tak i jeho přátelé.
,,Co to má všechno znamenat." Zeptal se Igor rusky
,,Slibuji, že vám to všechno vysvětlím, jenom chvilku počkejte." Odpoví mu stejným jazykem.
Nečekali moc dlouhou dobu, všichni bratři došli během deseti minut. Všichni byli sice rozespalí, a určitě se jim od jejich schelan odcházet nechtělo, ale nedalo se nic dělat.


,,Omlouvám se bratři že jsem vás tak náhle svolal, ale dnes na lovu strigojů se nám opět do cesty připletli bezduší. Tentokrát i s panem X."
,,Sakra." Ozvalo se téměř ze všech úst Bratrstva.
,,Proto jsem s nimi přijel, ale už to dál před nimi nemohu skrývat… Při dnešním lovu zemřel další můj přítel. Teď už jsou to celkem tři mí přátelé, kteří padli při lovu."
,,A co pan X."
,,Zmizel… ale ještě předtím mi řekl, že má pro nás Omega nějaký plán."


,,Dimitri sakra o čem to mluvíš, pan X, Omega… Co to má ksakru znamenat… Kdo jsou tito zač."
,,Jsou to upíři, my jsme upíři." Řekne jim Dimitri a otočil se k nim čelem.
,,jak to myslíš, vy."
,,Nejsem dhampír Andreji… Patřím k nim… A ten kdo nás napadl…"
,,je náš nepřítel" ukončil za něj větu Vishous
,,Z neznámého důvodu proč… se váš nepřítel připletl s tím naším. Říkáme jim bezduší, a jsou stvořeni Omegou…pokračoval Wrath a řekl jim vše o jejich rodě stejně tak i co jsou bezduší zač.
,,Jak je možné, že jsi jeden z nich. Chodili jsme spolu na akademii, vyrůstal jsi mezi námi. Jak je to možné." Zeptal se ho Denis.
,,Moje matka je míšenka, a když jsem ještě nebyl na světě, utekla k dhampírům, za lidmi které považovala za vlastní. Můj otec je ale upír."
,,Tvůj otec byl dhampír."
,,Nebyl to můj pravý otec."
,,Kdo tedy…"
,,jsem to já… Já jsem Dimitriův pravý otec… a jeho matka je moje shellan.
,,Bože můj, tak dlouho se skrýváš mezi námi… Jak to že si toho nikdo nevšimnul… Vždyť když si stoupneš vedle těch upírů, tak jsi stejný… A já si sakra říkal, jak si dokázal za měsíc tak strašně nabrat." Řekne a tím se mu všechno vysvětlilo. Dimitri na to jenom pokrčil rameny.
,,Celý proces odhalení budeme muset urychlit." Řekne Tohrment Wrathovi.

,,Máš pravdu… S přípravami začneme už tento týden…"



Pokračování příště...
Doufám že ještě tento týden. Ta škola mě vážně asi zabije...

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.