Přeskočit na hlavní obsah

Nájemní vrazi: 25. Kapitola





Rose polovinu letu prospala, Dimitri si všiml, že poslední dobou byla unavená a bylo ji špatně, jenom doufal, že to není nic vážného. Rose ležela na jeho rameně a krásně mu podřimovala, Dimitri ji přes ramena přehodil svůj hnědý kabát, aby ji nebyla zima.

Pár minut před přistáním ji probudil, aby se připravila. Byla strašně roztomilý, když byla omámená spánkem. Dimitri si její sladkosti jak se patří, užil. Potom se však sladká nálada proměnila na protivnou.

Jakmile měli svoje menší zavazadla, vydali se půjčit auto. Dimitri ho napsal na falešné jméno, to které měl momentálně v pase. Jakmile měli všechno vyřízeno, vyjeli na cestu. Netrvalo jim to moc dlouho, projeli celé město po mostě až na předměstí.
Dimitri přesně věděl kam jet a jakmile odbočil do luxusní čtvrtí, trochu se podivila.

,,Jsme tady Roza."
,,Opravdu?"
,,Jo"

Před nimi stál obrovský barák, s velkou zahradou a stromy okolo. Barák byl tedy krásně z některých úhlů chráněn před nežádoucími pohledy. Barák byl vymalován do šedé barvy a některé části byly prosklené, okna ale zakrývaly dlouhé a těžké závěsy, bezpochyby tu žila žena.

Oba vystoupily z auta a šli k domovním dveřím, Dimitri opatrně zaklepal.
,, Kdo tu bydlí."
,,John… John Wick… můj mentor."

Rose trochu znejistila, věděla kdo John Wick je a to moc dobře… párkrát měla tu čest se s ním setkat, bohužel při přestřelce a pěstním souboji. V tu dobu byl o několik let mladší a ona samozřejmě také.

Po pár minutách konečně někdo otevřel, John otevřel jenom trochu, aby se ujistil kdo je za dveřmi… jakmile spatřil Dimitriho tak společně s Rose je zatáhl dovnitř.

,,Nesledoval vás někdo?" zeptal se hned a Rose si všimla, nabité dva a dvacítky v ruce.
,,Ne… nikdo…"
,,Sakra… co jste Zmejovi udělali, že na vás vypsal takovou tučnou odměnu… půjde po vás hodně lidí… když jsi mi napsal, myslel jsem si že je to jenom špatný vtip… ale ty ses dočista zbláznil… máš ponětí kolik lidí jde i po mně?"
,,Vím a promiň… ale my nemáme kam se schovat." Jakmile Dimitri řekl my, John se konečně podíval na Rose. Sjel ji nejdříve celou pohledem, poté se podíval na Dimitriho a přikývl.
,,Tak dobrá."

John jim dal jednu ložnici, okamžitě oba usnuli.
Další den ráno se Rose probudila hned jako první… nechtěla budit Dimitriho, přeci jenom zasloužil si odpočinek, proto sešla dolů do obývacího pokoje a kuchyně.
Barák byl velký a krásně zmodernizovaný. Obývací pokoj, byl prosklený jenom z jedné strany, závěsy byly odtaženy a kvůli tomu na podlahu a gauč dopadalo první ranní světlo.

,,Čekal jsem, že jako první bude vzhůru Dimitri." Řekne John, který se objevil za ní.
,,Spí… nechtěla jsem ho budit.
,,Právě jsem se chystal jet nakoupit… kromě nějakých lupínků, tu nic není." Řekne a ukáže na prázdnou kuchyni. ,,Nechcete jet semnou? Rád bych se s vámi seznámil."

Rose jenom přikývla, převlékla se do nového oblečení, který ji John nachystal a šla za ním.

Obchod byl nedaleko dome, ale i tak tam zajeli autem. Během cesty tam nikdo nic neřekl, oba dva jenom koukali před sebe a hleděli si svého. Pak se, ale John nakonec neubránil se zeptat.

,,Jak dlouho jste už spolu."
,,Už čtyři roky."
,, Jak znám Dimitriho tak už určitě něco plánujete."
,,Ano Dimitri plánoval… bohužel nám to něco překazilo."
,,Dimitri mi o tom řekl, řekl mi, co se stalo a je mi to líto…"
,,Hodně jste se změnil od naší posledního střetnutí…"
,,To bych samé mohl říct o tobě… když jsme se viděli poprvé byla jsi chladnokrevná a málem jsi mě zabila… teď v tobě vidím něhu."
,,Slyšela jsem o vašem incidentu s Tarasofem… ještě že jste s jeho bratrem zadobře."
,,Ano… jedno z mála štěstí, které jsem měl."

Oba spolu pokračovali v nakupování. Rose něco málo nakoupila pro sebe i Dimitriho, poté se ale zarazila v hygieně.

Před ní byla polička s těhotenským testem. John byl naštěstí v tu dobu na druhé straně. Rose nenápadně vzala dva a hodila je do košíku.

Když se Rose s Johnem vrátili, Dimitri už byl vzhůru a čekal na ně. Oba dva si spolu na nákupu docela porozuměli a vyjasnili si některé věci, které byli z minulosti.

Rose oba dva nechala si trochu popovídat a ona mezitím nachystala snídani.

Po snídani si šel Dimitri trochu zacvičit do dolní tělocvičny, společně s Johnem. Rose jejich pozvání odmítla, a mezitím co se oba mlátili navzájem, ona si zalezla do koupelky v přízemí.

Rose vytáhla první těhotenský test, byla hodně nervózní z toho čekání, ale už po pár minutách byl výsledek viditelný. Proto vytáhla druhý.
Oba testy vyšly pozitivně.

Rose nevěřila vlastním očím… takže přeci jenom v něčem mají štěstí. Bála se, že když ji Amanda odstranila jejich první miminko… tak že se postarala, aby nemohli mít i další, naštěstí se mýlila. Pak si ale Rose uvědomila, do čeho se to malé narodí. Oba dva jsou na útěku, to budou utíkat do konce života? A co by mu řekla… ,,Musíme utíkat, protože se nás tvůj dědeček snaží zabít?" Rose lítali hlavou všelijaké myšlenky, proto přešla k umyvadlu, pustila vodu a opláchla si obličej.

Když v tom najednou někdo vtrhnul do koupelky. Byl to John. Rose se na něj vyděšeně podívala.
,,Promiň…" řekl ale pak se zarazil, když uviděl těhotenský test a k tomu pozitivní.
,,Sakra… Johne prosím…"
,,Půjdu do jiné koupelky."

John vyšel z koupelky tak rychle jak se objevil. Rose se otočila zpět do zrcadla a poté se lokty opřela o pult a vložila si hlavu do dlaní.

,,je to v háji."

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.