Přeskočit na hlavní obsah

Between two worlds- 36. Kapitola- Začátek konce



Tak a tady je poslední kapitolky 1. dílu. Vím říkala jsem, že bude ještě jedna, ale nějak se mi to nepodařilo. Omlouvám se.


Poslední jídlo bylo výborné. Všichni se dobře bavili, až na jednoho člověka, který neustále koukal do mobilu a kontroloval, jestli mu nepřišla nová zpráva.
,,Mohl bych." Dimitri to ani nedořekl, protože jeho otec moc dobře věděl, co chce říct.
,,padej." Odpoví mu a už Dimitriho nebylo.

Dimitri se rychle odhmotnil do svého pokoje, kde se osprchoval, převlékl do voňavého oblečení a ještě na sebe hodil nějakou kolínskou. Poté nečekal ani minutu a odhmotnil se do domu kde, Rose tráví poslední dny dovolené.

Byla přesně tam, kde mu řekla. S holkami si dávali maraton Rychle a zběsile, no rychlá auta a kluci, kdo by se na to koukat nechtěl. Dokonce i bratrstvo se rádo kouká.
Byla to stejná sestava, jako minule. Isra a Senel.

Rose byla natažená na pohovce, přikrytá červenou dekou a vedle sebe popcorn. Dimitri se k ním potichu ze zadu připlížil a poté si něžně pohladil po jejím rameně. Bylo div, že nevyletěla z kůže.
,,Dimitri." Řekla užasle a následně mu vlítla do jeho už připravené náruče.
,,Řekl jsem ti, že až to bude hotové… tak za tebou přijdu." Následně se s ní zvedl a chytl ji za zadeček.
,,Co to děláš?"
,,Neřekl jsem ti, že si tě vezmu, i když tu budou ty dvě?" řekne a následně se na ně otočil, ty dvě se na ně překvapeně dívaly, a když se na ně podíval, zamávaly mu.

Dimitri bez jakého koliv dalšího slova, společně s ní odebral do ložnice, kde ji zbavil veškerého oblečení a spojil jejich těla.
Aby nebyli slyšet, jejich slastné sténání, radši jednoho druhého tlumili svými polibky. První milování bylo velice vášnivé a naléhavé. To druhé, už bylo o několik stupňů pomalejší a každý dotek si ten druhý velice užívali.
,,Už jsi sbalená a připravená do školy?"
,,Se školou na mě nechoď."
,,Letos to bude jiné…bratrstvo s královnou uzavřelo dohodu a spolupráci. Takže se tam s nimi asi někdy ukážu."
,,Budeš mít semnou zase tréninky?"
,,Pokusím se je mít… moje lovecká skupina je mrtvá a druhou si už nevyžádám… i když to velící chtěli, já je ale slušně odmítl…"
,,Slyšela jsem o tom… moc mě to mrzí…"
,,Na lovy však společně budeme chodit, někdy se k nám i přidá Ivan a bratři"
,,Už přestaň mluvit." Řekne Rose, a přiloží mu prst na ústa a poté místo prstu, na jeho ústa přitiskla své rty. Byly sladké jako med.
,,Miluji tě." Řekne ji D během toho co do ní něžně a zároveň vášnivě přirážel. Rose mu odpověděla jenom slastným sténáním, které ji vycházelo z úst.




Wrath následující den, uspořádal radu, které se zúčastnili jenom dhampíři a jeho bratři.
,,Takže, s královnou Taťánou jsem uzavřel dohodu. Řekl jsem ji, že vás ji vrátím… ale." Všichni dhampíři se napřímili a chtěli něco říct, Dimitri jim to však neumožnil. ,,všichni dhampíři se s ní vrátí, ale rozkazy budete přijímat od mě a hlášení budete předávat mě."
,,A jak od vás budeme přijímat rozkazy, když budete na druhé straně státu." Zeptal se jeden z dhampírů.
,,Já vám je budu předávat." Řekne najednou Beth, která seděla u stolu hned vedle Wratha.
,,Vy?"
,,Ano já…"
,,Navíc… moji bratři vás každý týden kontaktují a ujistí se, že je vše v pořádku…jestli bude nějaký problém… okamžitě ho nahlaste… je vám to jasné?"
,,Ano pane." Ozvalo se sborově.
,,Skvělé… teď se běžte sbalit, za pár hodin opět vyrážíte s královnou na KD.


,,Co když tě nikam nepustím?" zeptal se ji Wrath o pár hodin později v jejich ložnici. Právě měli za sebou poslední milovaná.
,,Budeš mě muset pustit… vím, že ti Stvořitelka zakázala si mě vzít."
,,Kašlu na ni…"
,,Wrathe ne… je to Stvořitelka, naše bohyně, musíme ji poslouchat." Řekne a z prstu si stáhne prsten s rudým kamenem uprostřed. ,,Schovej ho u sebe, já budu v jednom kole v práci…a navíc, zvýšil se počet napadení strigoji… často budu chodit do boje, nechci, abych jo někde ztratila." Řekne a vloží mu prsten do jeho obří dlaně.
,,Dobrá… bude tady na tebe čekat."

Wrath ji naposledy k sobě přitáhl a políbil na rty. Ze sebe vypustil co nejvíce svého vázacího pachu, aby každý cítil varování. Poté společně vyšli na kamennou, ještě stále ruku v ruce, jakmile ale odhrnuli obraz, jejich ruce se rozpojili.

Jejich oči se naposledy střetly, když se ohlédla, než nastoupila do auta. Oběma byli silně emociální, jejich pouto bylo napjaté a předával informace tomu druhému. A i když se černá auta, ztratila z dohledu, pořád ji cítil u sebe.



Dimitri u Rose strávil, veškerý její volný čas co jí zbýval. A když přišel den, kdy se měli rozloučit, ani jednomu se od sebe moc nechtělo. Prodlužovali to, co nejvíce mohli, ale i oni se nakonec rozloučili posledními polibky, poté však Dimitri musel zase zmizet.

Hned poté, co odešel od Rose, šel do akce. Bratrstvo naplánovalo další akci, tentokrát se však podařila. Zraněný nebyl nikdo, jediný kdo utrpěli ztrátu byli strigojové a bezduší.

Následujícího půl roku bylo, pro všechny velice krušný. Útoky strigojů na moroje se dvojnásobil. Dhampíři, kteří měli v sobě upíří část, byli okamžitě přeřazeni pod vládu Wratha. Ten jim nařídil, aby hlídali morojské a dhampírské rodiny, které to potřebovali ze všeho nejvíce.

Během půl roku se konala další rada. Královna s králem spolu uzavřeli spojenectví v podobě sdílení výcviku, který měl začít od nového roku.
Rychle po morojské a dhampírském světem se rozkřiklo o bojovnících Bratrstva černé dýky, a jejich brutalitě nad soupeřem, neznali slitování. Dhampíři je obdivovali a proto do svých tréninků vkládali hodně, jejich úsilí se projevovalo i na výsledcích jejich bitev.


Po dlouhé době, dhampíři a Bratrstvo začali vyhrávat nad svými soupeři. Vyhlazovací společnost a strigojové slábli. Avšak Omega, teprve vyčkávala na vhodnou příležitost, která se blížila. Obě strany jsou připraveny, jsou však připraveni na to co je čeká?


Někde ve státě New Yourk.
,,Můj pane… přišly zprávy o zničení další pevnosti… Bratrstvo opět zvítězilo." Řekne pan V.
Omega stál před oknem, hleděl do zahrady a pozoroval bojující skupinky.
,,Neměli bychom naše plány trochu urychlit?"
,,Ne… vše jde podle plánu… Bratrstvo si musí myslet, že vyhrává a až přijde čas, naše odplata bude tvrdá a naše meče, udělají díru do jejich srdce. Jeden z mích potomků, je téměř připraven, po smrti syna nechci však riskovat. Doufejme, že moje dcera odvede lepší práci. Je načase aby Slepý král Wrath, konečně padl na kolena…."



Tak, doufám, že se vám tato povídka líbila, protože jsme u konce vážění. V dalším díle bude více akcí a některé zvraty, které ovlivní život ne jedné osobě. Vezme si Wrath nakonec Beth jako svoji shellan? Jsou Wrathovi dcery vůbec jeho? Vyhrají krvelačné bestie, nebo bojovníci za svobodu. Převezme Dimitri svoje povinnosti od otce a stane se pravým králem?
To se vše se dozvíte v dalším díle, který vás bude čekat až po povídce Nájemní vrazi, který pro vás připravuji.

Nezapomeňte mi napsat komentáře. :D


Povídky má celkově 125 stran a 53 152 slov.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.