Přeskočit na hlavní obsah

Between two worlds- 35. Kapitola- Poslední jídlo dne




Tak vážení, tohle je předposlední kapitolka. Užijte si ji.


,,Posaďte se vaše výsosti." Řekne Wrath, který seděl ve svém trůně v pracovně, jeho bratři zaujali svoje místa, kde sedávali a jeho leelan, stála po jeho boku.
,,Co ode mě ještě chcete."
,,Tohle jsem chtěl řešit mimo uši vaší královské rady… uděláme společně dohodu…"
,,O co vám jde."

Wrath před sebou měl kus pergamenu, který držel královskou pečeť, jeho, a podpisy všech členů glymery.
,,Vrátím vám všechny vaše strážce… pod podmínkou, že jim obnovíte práva a všichni dhampíři s upírskou krví, budou okamžitě převeleni ke mně."
,,Nikdo takový neexistuje, kdyby ano zjistili bychom to z krevních vzorků všech dhampírů."
,,Vedle mě stojí důkaz. Představují vám Elisabet dceru Daria, válečníka Bratrstva černé dýky. Beth je živým důkazem, že lidé se smíšenou krví existují."
,,Cože?... Strážkyně Beliková, požadují od vás okamžité vysvětlení."
,,Bohužel vaše výsosti je to pravda. Moje matka byla dhampírka a můj otec upír. Byla jsem vychována dhampíry a následně proměněna upíry. Vše co král Wrath řekl je pravda."
,,Strážce Belikove… nařizuji vám, abyste umlčel vaši matku." Řekne mu rusky
,,To bohužel nepůjde vaše výsosti." Řekne Dimitri, který zaujímal čestné místnost u Bratrstva, následně stoupl. ,,Protože i já jsem jeden z míšenců dvou druhů."
Královna si stoupla a otočila se na Beth.
,,Udělejte to." Řekla jenom a Beth byla jako vyměněná. Její zorničky se jí rychle zúžily, dech i tep několikanásobně zvýšil. ,,Nemůžete s tím bojovat, strážkyně Beliková… jste pod mým velením."

Beth si vybavila den před tím, než odjeli.
,,Pokud vám nakážu, abyste zabila Slepého krále… bezmyšlenkovitě to uděláte…" znělo ji v hlavě.
,,Ano vaše výsosti…"
,,jediné slovo rozhodne o budoucnosti morojů… pokud Slepí král zemře… jejich druh nebude mít nástupce… sama jste řekla, že pokud není nástupce čistokrevné krve, na trůn nastoupit nesmí, a on má dvě dcery, které nejsou ani čistokrevné. Upíří národ nebude mít na výběr a bude se muset obrátit na mě… na královnu morojů a dhampírů. Požádají mě o pomoc…. Upíří ochrání moroje před strigoji a bezduchými…"
Beth byla však silnější než si královna myslela, naštěstí, teď mají ona a Wrath pouto, takže vše co se jí honilo hlavou, se honilo hlavou i jemu.
,,Chtěla jste proti mně poštvat vlastní krev?"
,,Cože?"
,,Elisabet Randalová je moje shellan a zároveň královna upírské rasy… a ohledně mého nástupce… neměla jste pravdu, Dimitri Wrath Darie, syn Wrathův, je čistokrevný následník upírského trůnu a můj prvorozený syn." Řekne s vítězoslavným úsměvem. Wrath se následně otočil ke své shelln, která byla ještě hodně zmatená a v pravém třesoucí ruce svírala zdobný kůl.
Wrath ji vtáhl do své náručí a něco ji šeptal do ucha ve staré řeči. Mezi tím vydal rozkaz.

,,Zavřete královnu Taťánu do jejich komnat a nechte ji čtyři a dvacet hodin hlídat."
,,jak je možné, že prolomila můj nátla."
,,jsem mnohem odolnější, než si myslíte… dokonce i my máme své přesvědčovací metody."

Bratrstvo se jí chopilo a odvedlo do jejich komnat, kde ji podle Wrathova příkazu hlídali.

Bratrstvo se na pár dní po rozhovoru mezi králem a královnou, přemístilo do Dariova domu. Dhampíři téměř celý den cvičili, protože podle Dimitriových slov. ,,Polovinu života tráví v tělocvičně."
Ani jeden Bratr neodolal touze poměřit síly se svými novými kolegy, a musel uznat. Jo jsou dobří.

Když si chtěli zatrénovat s Bratry i strážkyně, oni radši vycouvali. Ne když v týmu byla Beth a poblíž Wrath. Sakra, koledovali byste si o ještě větší natrhnutí koulí, než by vám to udělala ona.
Dhampíři to však riskli, pomohlo to k tomu, že ani neměli ponětí, s čím si zahrávají, avšak Wrathhovo vrčení šlo slyšet přes celou místnost, až stály všechny chlupy až na zadku.
,,Nikdy jsem je neviděla tak uvolněné od matury, dokonce i to brali hodně vážně." Řekne Beth Bratrstvu, když všichni dhampíři odešli do sprch.
V celém baráku panovala celkově hodně klidná atmosféra, dokonce i lovci, kteří sem přijeli na příkaz královny se zklidnili a užívali si volného času.

Všechny strážkyně dostali nápad, přeci jenom polovina strážců, více jak polovina byla přímo z Ruska a tak vyhnali všechny dogeny z kuchyně, aby mohli uvařit oni. Měli jste vidět, jak se tvářil Fritz, když zjistil, že nebude mít nic na práci.
Začalo se s přípravou. Některé ženy připravovali domácí chleba, druhé zase vařili tradiční domácí ruské jídlo. Větrání pustili až v samotných minutách vaření. Netrvalo dlouho a celou budovou provoněla vůně Boršče.

Dhampíři, kteří odpočívali ve svých pokojí, najednou vystřelili jako rakety a uháněli dolů do kuchyně, aby se přesvědčili o pravosti jejich čichu.

,,Kluci cítíte to taky?" zeptal se jich Tohrment, který popotáhl kouř z doutníku.
,,To si ze mě děláte prdel." Rhage okamžitě vystřelil ze židle, a následovali ho všichni ostatní.
,,neříkej, že Beth uvařila Boršč."

Byli nezastavitelní, vletěli do kuchyně ve stejnou chvíli, když tam vletěli všichni dhampíry.
,,Tak jo pánové… myslím, že by bylo fajn, kdybyste do jídelny odnesli talíře a příbory." Promluvila Beth na dhampíry, poté se otočila na Bratrstvo. ,,Kluci, vy zase můžete přinést další židličky a stůl, abychom se tam všichni vešli.

Všichni udělali jak jim Beth poručila. Ženy mezitím nakrájeli připravený chleba a začali donášet připravené jídlo.
Jakmile bylo všechno připravené, dhampíři začali usedat na volná místa.



Wrath klečel ve své ložnici na kolenou, v obřadní rouchu. Jeho mysl však nebyla na zemi, byla někde kde přebývá Stvořitelka.
,,Přišel jsi sem válečníků, abych zrušila sňatek s nynější královnou, je to tak?"
,,ano Stvořitelko."
,,To ti ta míšenka tak popletla hlavu?"
,,Bet, jmenuje se Beth… ona je moje pravá shellan a jediná královna."
,,S tím nesouhlasím válečníku."
,,Nenechám, aby královnou byla míšenka dvou druhů."
,,Beth je mnohem lepší žena, než ta kterou jsi mi vybrala ty… věděla jsi vůbec, že ani jedno dítě není moje?" zeptal se a jí a tím nejenom že zastavil srdce sám sobě, ale vzal řeč i Stvořitelce. ,,Beth mi dala syna, s čistou krví a je to následník trůnu.
,,Obě dvě děti jsou tvoje… byla jsem u jejich početí… tvůj požadavek nesplním. Beth dcera Dariova, nemůže ani nebude tvojí právoplatnou ženou. Nedovolím… aby ti zničila život Wrathe synu Wrathův a nedovolím, aby ten bastard usedl na upírsky trůn" A tím ho vykopla z její říše.

Wrath se zvedl ze země a oblékl si normální oblečení. Jeho nos mu prozradil, Beth musela vařit. Proto vyšel ven a zamířil do jídelny.
Už z dálky šli slyšet zábavné konverzace mezi sebou, které vedly.
Wrath opatrně vstoupil na práh jídelny, jakmile se tak stalo, všichni utichli a podívali se na nově příchozího.
,,Mohu se přidat?" zeptal se a jeho otázka byla směřována spíše k Beth než k ostatním.
,,Jistě." Řekne a usměje se na něj. Wrath ji opětoval úsměv a šel k čelu stolu, kde byl přichystaný poslední talíř.
Beth stoupla a ještě než stačil, usednou na svoje místo, nabrala mu jídlo. Wrath však udělal něco nečekaného, předevšemi si ji k sobě přitáhl a políbil.
,,Udělala jsem ho pro tebe."
,,Děkuji ti Lellan."

Jakmile se usadil i Wrath, celá místnost zase ožila a celým domem se ozýval smích. Nikdo z dhampírů dokonce ani neřešil, co právě viděl. Všichni si prostě jenom užívali jídla a skvělé společnosti.


Pokračování příště...

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.