Přeskočit na hlavní obsah

Between two worlds- 26. Kapitola- Zlost


Hej lidičky, říkám to nerada, ale asi na mě leze vyhořelost, protože jsem zaboha nemohla dopsat tuhle kapitolu, ael doufá že si ji užijete. :D



Dimitri pokojně ležel v náručí ženy, kterou miloval. Rose ho během toho, co spal, hladila po vlasech a modlila se k bohu, aby se uzdravil.
Další den na tom byl mnohem lépe, dokonce se i postavil a trochu se dokonce i prošel.
Kolem dvanácté hodiny večer, se šla Rose najíst do kuchyně. Dimitri se zrovna holil, když někdo zaklepal na dveře a následně vstoupil. Byla to Nalla, Zsadistova nejstarší dcera.
,,Ahoj D… ráda vidím, že už jsi na nahou."
,,Ahoj Nall… jo už mě nebavilo pořád ležet… Mimochodem díky za tu krev… hodně mi pomohla…"
,,To jsem ráda… vlastně přišla jsem, aby ses mohl nakrmit." Řekne Nall a tím vyvedla Dimitriho z rovnováhy, a to doslova. D klopýtl do zadu a narazil na malý stoleček, kde byly umístěné tři svíčky, které po kontaktu s Dimitriovím tělem, popadaly na zem.
,,Nall, tohle po tobě nemůžu chtít, navíc tvůj otec by mě zabil kdybych…"
,,Já jsem mu to řekla… a souhlasil… takže se nemusíš bát."
,,Já si vážím tvojí nabídky… ale to nejde… nechci tě nijak urazit… ale prostě nemůžu. Jsem ti vděčný za krev, kterou jsi mi už dala…. a jsem ti za to dlužný, takže nechci aby sis to vyložila nějak špatně, už od své proměny se krmím od jedné mé dobré přítelkyně, takže vystačím si s ní."
,,Dobře." Řekne a bez dalších slov odešla z jeho pokoje.

Nall měla v jednom pravdu, opravdu se potřeboval nakrmit, proto kontaktoval Tashu. Ta mu to nezvedla, tak ji aspoň nechal správu, aby za ním přijela do sídla bratrstva. Nemusel jí udávat žádné souřadnice, protože Tasha má v sobě jeho krev, což znamená, že ho dokáže najít kdekoliv a naopak.
Hodinu čekal na odpověď, které se nedočkala, ale protože nebyl ještě pořád zotavený, musel si jít lehnout a po chvilce vyčerpáním usnul.

Dimitri uslyšel, jak někdo otevřel dveře do pokoje, bohužel by tak unavený, že nedokázal ani otevřít víčka. Měl pocit jako by na nich měl nějaké závaží. Myslel si, že je to Rose a proto se nechal dále unášet myšlenkami a představami co s ní bude dělat, až se bude moc pohybovat bez omezení.

Něco teplého se přitisklo na jeho ústa a následně ucítil příjem nové energie, naplňovala ho a vlévala se do každého koutu jeho těla.
Dimitri si představoval, jak se ho Rose dotýká na jeho hrudi, břiše a kopíruje každou křivku jeho vypracovaného svalu a zároveň si představoval Rosiny nádherné křivky, pevný zadeček a krásná měkká ňadra, jeho tělo přirozeně reagovalo a ona si toho také všimla.
Cítil její ruce na jeho pažích, které putovaly dále dolů k jeho, stojící v pozoru, chloubě. Tak moment, Rose by tohle neudělala, na to byla až moc stydlivá.
Dimitri se okamžitě probral ze snění a otevřel oči. Žena, která na něm ležela, Rose rozhodně nebyla.
,,Tasho." Řekne překvapeně a okamžitě vyskočí z postele, na čem mu hlavou projela ostrá bolest a celý svět se s ním zamotal.
,,Opatrně… ještě nejsi úplně v pořádku." Řekne mu. Dimitri se na ni nevěřícně díval.
,,Co tu krucinál děláš."
,,Napsal jsi… tak jsem přišla."
,,Za to jsem ti vděčný, ale co jsi to proboha dělala… myslím, že jsem ti několikrát něco řekl."
,,Nepřipadalo mi, že se ti to nelíbilo. Právě naopak, užíval sis to." A narážela přitom na jeho kamaráda, který stál v pozoru.

Chtěl ji něco říct, ale neměl příležitost, protože do místnosti vešla Rose s tácem v ruce. ,,Soudruhu, přinesla jsem ti trochu Fritz…" začala Rose, když v tom si všimla ženy v rudých šatech, která seděla na Dimitriově posteli. ,,Přišla jsem nevhod?" zeptala se ho a položila tác s jídlem na stůl.
,,Vůbec ne Roza… Už je na odchodu." Řekne a přitom zabodával svůj pohled do Tashi, která mu také věnovala svůj pohled. Poté, ale jako by vyměnila svoje osobnosti, nahodila usměvavou tvář a pohled upřela na Rosino drobné tělo.
,,Rose Hathaweyová, že ano… budoucí strážkyně přítelkyně mého synovce Christiana Ozery."
,,Vlastně ne tak docela…" řekne, ale záhy byla přerušena ostrým Dimitriovým hlasem, který byl plný hněvu.
,,Tasho, měla bys odejít. Hned." Tasha opět upře pohled na něj, poté jenom kývla a zvedla se slovy. ,,Jak si princátko přeje." A to Dimitriho rozzuřila ještě mnohem více.
Když se Tashino tělo mihlo kolem toho Dimitriovo, tak ji zuřivě chytl za zápěstí, naklonil se k ní a zašeptal ji varovná slova. ,,Jestli ještě jednou provedeš něco takového urvu ti hlavu… bez ohledu na Stvořitelčiny pravidla a pravidla mého otce." Řekne a Tashe přeběhne mráz po zádech. D ji ruku svíral ještě pár vteřin, poté ji ale pustil a ona se vypařila z pokoje.

Rose to celé pozorovala a vypadala zmateně a zároveň vyděšeně. Měla strach z něj. ,,Roza… já se moc omlouvám… Potřeboval jsem se nakrmit… proto tu byla Tasha."
,,Tasha Ozerová, Christianova teta… jak je možné že je upírka." Zeptala se ho aby trochu odlehčila atmosféru v pokoji.
,,Její matka se zapletla s jedním ze šlechticů v glymeře. Naštěstí pro její matku po jejím otci zdědila jenom upíří genom, takže nikdo nepoznal, že její otec není ve skutečnosti její otec." Řekne a poté se podíval na tác, který Rose přinesla. Najednou dostal pořádný hlad. Rose si všimla jeho pohledu. ,,Jo Fritrz ti posílá pečené kuře s rýží."
,,Super… děkuji, že jsi mi to přinesla." Řekne a chtěl ji políbit, jenom že si vzpomněl na to, co se stalo s Tashou.
,,Dimitri, děje se něco?" zeptala se ho.
,,Jo… jsem v pohodě. Jenom hodím rychlou sprchu a poté se půjdu najíst." Řekne a ztratil se v koupelně. Rose to ale nedala a proto šla za ním. Dimitri zrovna na sebe pustil studenou vodu, když k němu do sprchy vešla i Rose.
,,Roza co tu…" stačil zaprotestovat, v tom ale uviděl její naho tělo. Na Rose spadly první kapky studené vody a šokem otevřela pusu a trochu odstoupila. ,,promiň…"řekne, na kohoutku nastaví vodu na teplou a následně se ji v táhne do svého náručí a zakryje ji svým tělem, tak aby na ni nestříkala ta studená voda. Jakmile se studená změnila na teplou, tak ji zatáhl pod vodu.

Nějakou dobu stáli jenom v obětí pod sprchou a nechali na sebe stříkat teplou vodu. Dimitri Rose nejdříve políbil na její rameno, poté ale pokračoval po krku na horu, až se dostal k jejímu ušnímu lalůčku. Dimitri ho hravě skousl a sledoval její reakci. Líbilo se jí to.
Rose zase dala do pohybu své ruce a klouzala jimi po jeho zádech na horu a dolů po linii, jeho tetování.
Dimitri políbil Rose na krk, vzal její kůži do úst a začala sát. Udělal jí tam cucflek. Tohle zopakoval na různých místech jejího těla. Oba byli rozpálení a nebylo to jenom vodou, nýbrž to bylo způsobeno tím druhým. Dimitri ji chytl za zadeček a vyzvedl si ji do náručí. Rose mu okamžitě omotala boky kolem jeho boků. Její hrudník měl přímo u své hlavy a krásný výhled na její obnažená prsa. Dimitri se k těm dvou kráskám přiblížil a jednu bradavku vsál do úst. Rose slastně zasténala.
Dimitri si s ní ještě chvíli hrál, ale jakmile byli vydrážděni oba dva až k nepříčetnosti, Dimitri spojil jejich těla a začal se rytmicky pohybovat. O pár minut později se oba dva svíjeli v orgasmu.
,,Miluji tě Dimitri." Řekne mu zadýchaně do ucha. Dimitri si ji k sobě tisknul jako o život, jako by mu měla být každou vteřinou vtrhnuta z náručí.
,,Také ti miluji Roza… Miluji tě."


Ani jeden ale neměli dost toho druhého, takže jakmile se usušili a Dimitri do sebe, jenom v ručníku kolem pasu, hodil několik málo soust, pokračovali v laskání jeden druhého.

Dimitriho vzbudila prázdnota, kterou vedle sebe cítil. Snažil se nahmatat Rose, ale ta v posteli nebyla a však v pokoji byla. Cítil její přítomnost, ale proč nebyla s ním. Proto se posadil na posteli a rozhlédl se. Rose seděla v nepohodlném křesle, zabalená do tenkého prostěradla a upírala pohled do stěny.
,,Roza… pojď spát… víš kolik je hodin?"
,,Jo… je jedna odpoledne…"
,,Nemůžeš spát?" zeptal se jí a ona jenom přikývla na souhlas. ,,Měla sis pustit televizi… nebo mě vzbudit."
,,Nechtěla jsem tě vzbudit… přeci jenom jsi ještě zraněný a potřebuješ odpočinek."
,,Vlastně už jsem v pořádku… uzdravil jsem se díky krvi."
,,Prima… takže půjdeme společně do tělocvičny si trochu zatrénovat." Řekne a z jejího hlasu šlo slyšet něco jiného než klid. Byla rozzuřená, ale snažila se to skrývat.

Dimitri bez řečí vstal z postele a následoval ji do tělocvičny. Sídlo bylo tiché, všichni už dávno spali, dokonce i dogenové.
Rose a Dimitri se v šatně převlékli do sportovního a následně šli do tělocvičny. Nejdříve se společně rozcvičili a poté si stoupili naproti sobě a zaujali bojovou pozici.
,,Dobrá soudruhu, kdo bude první na zemi, prohrál." Řekne a najednou na něj vystartovala. Dimitri jenom tak, tak vykrýval její rány a i když byl už zdravý, přesto jako by mu něco bralo energii.
,,Roza… co to do tebe vjelo." Zeptal se ji šokovaně, když ho udeřila pěstí do nosu. Jakmile ho vyvedla z rovnováhy, tak se přestal tak bránit, proto mu dokázala zasadit několik ran do břicha a žeber. Rose se k němu poté rozběhla, pravou nohou stoupla na Dimitriovo rameno, vyhoupla se do víšky, přehodila svoje tělo za něj, levou nohu nechal za sebou a zahákla mu ji okolo krku, následně se znovu přetočila dopředu a nechala ho spolu sní stáhnout dolů. Rose se ladně položila na zem kotoulem, ale Dimitri spadl.
,,Sakra Rose, co to do tebe vjelo." Zeptal se ji, ale v tom na něj letěla její pěst. Rose na něm vzápětí seděla obkročmo a napřahovala se na druhou ránu. Dimitri na ni zmateně hleděl, zatím co mu krvácel ret a z přeraženého nohu mu tekla krev. ,,Roza?!"
,,Víš jaký to bylo… sledovat tě, jak tam ležíš a bojuješ o život." Řekne a propukne v hysterický pláš a znovu ho udeřila do obličeje. ,,Slíbil jsi mi, že se ti nic nestane… že budeš v bezpečí…" a znovu ho začala mlátit, ale její rány postrádali sílu. ,,Parchante jeden… co bych dělala kdybys umřel… myslels na to?"
,,Mrzí mě to."
,,Jo tak tebe to mrzí… to by tedy mělo…"
,,Já tě miluji Roza… nedokázal bych tě opustit… slyšel jsem, jak jsi ke mně mluvila, i když jsi byla tisíce kilometrů daleko." Řekne jí a to jí vyrazilo dech. Slzy, které jí stékaly po tvářích, padaly Dimitrimu na hrudník a smáčely tak jeho triko. Dimitri se opatrně zvedl ze zemně do sedu, rozevřel náruč a vtáhl ji do ní. ,,Tebe bych neopustil, budu tě tu totiž otravovat ještě hodně dlouho." Řekne a Rose se tomu zasmála.
,,Vyděsil jsi mě k smrti." Řekne mu a nechala se od něj hladit po zádech.
,,Já vím… a za to se omlouvám… ale pamatuj si, že tě miluji."

,,Já tebe tady soudruhu."


Pokračování příště...
Tak co líbilo. Doufám že jste s Rousinou reakcí spokojeni. Jestli to není tak jak jste si to představovali, tak napište do komentářů co měla Rose Dimkovi udělat.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.