Přeskočit na hlavní obsah

Obyčejní Neobyčejní- 15. Kapitola Odhalení malých tajemství

 




Před několika měsíci- Královský dvůr

,,Zbláznila ses? To ti ta temnota už tak vlezla na mozek?“ vyjel Adrina na Lissu. Lissa spokojeně seděla za stolem svého stolu v pracovně a četla si zrovna nějaký dokument.,,Copak nevidíš co se děje, co to s něma udělalo. Rose, tvoje nejlepší kamarádka se odstěhovala přes půlku světa a Dimitri si bude brát ženu, u které si nejsem ani z 30% jist jestli ji opravdu miluje.“

,,Adriane, ale o tomhle jsme mluvili.“ odpoví mu Lissa a podívala se na něj, odložila dokumenty, opřela se o opěrku židle a promnula si pravou rukou kořen očí.

,,Liso proboha, za pár měsíců z tebe bude oficiálně královna a budeš moct to změnit, přiveď je k sobě zase zpět, Dimitri i Rose si zaslouží být šťastní a spolu.“

,,Moc dobře víš, že to nejde. Jakmile rada zjistí, že děti, které Rose porodila, jsou Dimitriho, tak je můj vliv nezastaví, musí zůstat v tajnosti. Rose je v Japonsku v bezpečí, podle doktora jsou jak kluci tak i ona zdraví, podle hlavního strážce Serizavi si Rose vede více jak dobře v dhampírských povinnostech a pracuje na svém novém zařazení. A co se týče Dimitriho, možná Katarinu nemiluje jako Rose, ale postačí to, aby se o něj přestali zajímat. Katarina je morojka, takže mu může dát dhampírksé děti, normální dhampírské děti…“ Lissa si povzdechla a skoro šeptem se zeptala ,,Když jsi byl navštívit Rose… říkala něco o tom, že by to chtěla říct?“

Adrian se uklidnil a sklonil poraženecky hlavu. ,,Ne, o Dimitrim jsme vůbec nemluvili, vypadalo to, jako by se smířila se životem v Japonsku s dvojčaty.“

,,To je dobře… Dimitriho ovlivnění dopadlo dobře, nesmíme dovolit, aby se o dětech dozvěděl, ne dokud budou malé a stále v nebezpečí…“

Adrina se usadil do křesla a složil hlavu do dlaní. ,,A co ta laboratoř?“

,,Stejné jako minule, našli jsme dvě mrtvá těla dhampírek, obě dvě se pohřešovaly, obě dvě byly v pokročilém stádiu těhotenství, naši lékaři se plody snažili zachránit, ale podle všeho jim nebylo vůbec pomoci. Plod pré umíral, neměl vyvinuté orgány, srdce nepracovalo, jak mělo. Podle všeho, plod matku spíše zabíjel.“

,,Tohle byla už čtvrtá laboratoř, kde se našla tahle zrůdnost. Už jste zjistili, kdo to udělal? “

,,Ne, dokonce se zaznamenalo další zmizení dhmapírky z academie. Amanda Kártrová, je jí sotva 16 let. Nevíme, jestli to jsou oni, ale vypadá to na ně. Zmizela uprostřed dne, nikdo neví kam, kamerové záznamy nic nezaznamenaly, žádný strážce neviděl podezřelou osobu, která by  se pohybovala na pozemcích školy.“

,,Musí to být někdo zevnitř, když se nic nenašlo.“

,,Tohle řekli i strážci, kteří na tom pracují.“ prozradí mu.

,,Bože můj, doufejme, že je co nejdříve najdou.“

,,Doufejme, ale dělali to v tajnosti několik let předtím, než si toho královna všimla. Kdyby to přede mnou královna nezmínila a poté i neřekla nějaké informace, mohla být unesena jako ty dívky, mohla by být mrtvá. Takhle jsem jí dala příležitost pro nový život, a vybrat si, jestli vůbec chce být matkou.“

,,Ale nemusela jsi to udělat takhle.“

,,Byla to jediná možnost Adriane, jinak to udělat nešlo.“

,,Takže oba dva necháš žít odděleně, v nenávisti. Necháš Aidna a Ethana vyrůstat bez jejich pravého otce.“ řekne Adrian a pomalu se zvedl ze židle.

,,Pokud to znamená, že oba dva budou v bezpečí, tak radši ano. Nechci vidět Rose a Dimitriho mrtvé.“ Lissa byla sklíčená, jeho slova na ní dolehla více než Adrina dokázal vůbec poznat. ,,To je radši nechám žít jeden bez druhého. Šťastné s jejich rodinami.“



Trošku kratší, ale snad se líbila :) 

Komentáře

  1. Tohle skoro vypadá, jako by byla Lissa normální, ale nenechme se ukolébat.

    OdpovědětVymazat
  2. no tak ted nevim vypadato ze lisa zesebe udelala mrchu jen proto aby rose ochranila? je to prekrasna kapitola. uz se nemohu dockat dalsi kapitoli jsem zvedava jak to vsechno dopadne.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, skoro ani nemůžu dýchat :-)
    užasná kapitola už se nemužu dočkat další kapitoly :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale,ale koukám že toho ještě máme před sebou hodně a ještě pár tajemství, akorát by mě zajímalo jak to lissa zjistila kde je Rose a kluci

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak jsem neodolala a pustila se do rozečtené povídky, ačkoliv raději čtu již dokončené samozřejmě :D Chytla mě, i když tam tedy bohužel není moc Romitri :/ :D Musím ale říct, že jsem strašně naštvaná na Dimitriho a HLAVNĚ na Lissu :D On se chová jako kretén a ona je tentokrát tedy ultrakráva :O V této kapitole se tedy něco vysvětlilo, ale stejně jak si dovoluje rozhodovat za ostatní (kteří jsou navíc údajně její přátelé) a tím takto ovlivňovat jejich životy. Účel opravdu nesvětí prostředky :O Rose je ale jako vždycky moc statečná a líbí se mi, jak bojovala za své děti :) Také mě moc baví to japonské prostředí, připomíná mi mé milované Nájemné vrahy :) Jsem zvědavá na pokračování, ale jestli si Dimitri vezme tu náhradu za Rose, tak už asi omdlím :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji vám moc všem za vaše úžasné komentáře. Za chvilku přidám další část příběhu, tak snad se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.