Přeskočit na hlavní obsah

Prostě normální holka 1. Kapitola


Love the lighting in this photography, it really brings out the mood:




Taky si někdy říkáte, že filmové životy jsou vždy tak lehké, nebo že byste chtěli tak dokonalého chlapa z vaší oblíbené knihy a pasáž, kterou popisuje jeho tělo, čtete pořád a pořád dokola.
Ano i já se občas řadím k těmto lidem. Mám oblíbené knihy v niž miluji dokonalé muže, jako je třeba Adam ze série Mercedes Thomson, nebo Charlese indiánského kluka z knihy Alfa a Omega. Nevěřila jsem, že se ale nějaký takové kluk objeví i v reálném životě.

Jmenuji se Tereza, bydlím v městečku jménem Vyškov a je mi 18 let. Už čtvrtým rokem chodím na střední školu ekonomickou a ano tento rok maturuji.

Pravidelně chodím cvičit a to jumping a sem tam si zajdu na funkční trénink. Pátým rokem chodím cvičit na policii sebeobranu neboli Ju- Jitsu.

Žiji celkem normální život, ve škole nejsem žádná podivínka, i když si tam někdy připadám, obyčejný známky a samozřejmě bez kluka.
Někdy si dopřeji nějaké adrenalin jako třeba ježdění na motorce jak bikrosové tak i silniční. Každý rok nějaký ten ponor s rybičkami, delfíny a 5 metrovými žraloky a sem tam nějaký ten seskok z dvou kilometrů s padákem.
Všechno tohle jsem dělala s taťkou, který s námi nežil a s mamkou byl rozvedený. Bohužel jednoho dne v druháku jsme ale měli nehodu na motorce. Taťka na místě zemřel, já naštěstí vyvázla jenom se zlomenou nohou, otřesem mozku a několika pohmožděninami. Od té doby mi mamka zakázala se na motorku se jenom podívat.

Během mého života na střední jsem si občas psala s kluky. Dokonce by se dalo říct, že jsem s jedním i rok chodila. Jmenoval se Milan, a nyní jsme jenom kámoši. No seznámili nás naše matky a víte jaké to je. Nejdříve jsem si ho našla na fb a nakonec si ho i přidala do přátel. Jednou jsem neměla s kým jít na film, tak jsem udělala první krok a pozvala ho do kina. Hodně jsme si psali přes chat, a každý týden jsme společně někdy byli. Problém byl, že Milan má těžkou cukrovku, a má hodně zdravotních potíží, takže s ním někam chodit bylo velice obtížné. Na konec asi po roce a něco jsme se společně rozešli kvůli tomu, že jsme se jeden druhému odcizili. Rok na to, jsme si začali znovu psát a nyní jsme dobří kamarádi. Tedy spíše kinový kamarádi. Jo, oba dva miluje filmy.

Od té doby jsem nikoho neměla. Sem tam si s někým píšu přes fb, ale jinak je to vše. Jednou jsem byla s kamaškou na jumpingu a ona mi řekla, že se líbím jednomu klukovi od nich z vesnice. Ještě do večera mi přišla žádost o přátelství na fb. Odehrávalo se to během letních prázdnin a já měla brigádu v jedné hospodě, kde se jede hodně do rána. Během práce, když byla hospoda celkem prázdná a bylo tu jenom pár lidí jsme si psali. Psali jsme si asi měsíc a vše naznačovalo to, že by semnou rád chodil. Po měsíci jsme si řekli, že by bylo fajn nějak zajít. Naše schůzka byla v kavárně. Byla to první a taky poslední schůzka. Člověk poté co přijde z první schůzky, zjišťujete, že přes fb je to mnohem jinačí. Mě se Petr hodně líbil, byl fajn a jenom představa o tom že bychom tvořili pár mě lechtaly motýli křídla v břiše. Nakonec z něj ale vylezlo, že semnou nikdy nechtěl chodit a já mu za to napsala slohovku o tom, jaký je to idiot a vše co jsem měla na srdci. Od té doby se neozval. :D

Během třetího ročníku na střední jsem se úplně odstřihla od všeho dění na sociálních sítí. Většinu času jsem trávila v knihách, učebnicích a po dlouhé době i na motorce. Sem tam jsem s holkama zašla na nějakou tu zábavu, kde je spousta opilý a zhulených děcek a kde muzika hraje tak nahlas, že sami neslyšíte ani vlastní myšlenky. No tyhle párty nejsou moc pro mě.

Po ukončení třetího ročníku a začátkem letních prázdnin jsem opět začala pracovat v té samé hospodě jako minulý rok. Šetřila jsem na výlet do Japonska, Činy, Ameriky a spousty jiných zemí. Řekal jsem si, že na kluky už kašlu a oni se mě dokonale vyhýbali obloukem.




Pokračovní příště...


Kapitolky nebudou vycházet nějak pravidelně, pokud ale projevíte nějaký zájem, tak je klidně bude pravidelně přidávat. :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.