Přeskočit na hlavní obsah

Between two worlds- 17. Kapitola- Zmeja



Už podle názvu kapitolky, si můžete odvodit, kdo se tam ukáže.





Rose se tetování moc líbilo a byla z něj nadšená.
,,Trochu ji hlídej, použil jsem upravený inkoust se solí, jí by to nemuselo úplně sednout. Kdyby se něco dělo, natři ji tetování tímhle." Řekne mu Vishou trochu tišeji a podal mu malou krabičku s krémem.
,,Dobře, dík V."

Dimitri dostal od otce volno, aby se mu náhodou kvůli dnešnímu incidentu s jeho sestrou při akci něco nestalo. A tak místo bojování s bezduchými, trénoval s Rose.
Celý den utekl poměrně rychle, chystali se na poslední jídlo, když Dimitrimu zazvonil telefon.
,,Prosím, strážce Belikov."
,,Pane Belikove, kde je Hathaweyová? Měla být na akademii už před několika hodinami." Ozval se naštvaný hlas ředitelky Kirové.
,,Tohle nebudu řešit po telefonu, počkejte chvíli prosím." Řekne zdvořile a ukončil hovor.
,,Roza, běž se najíst. Musím něco vyřídit, za chvilku jsem zpět."
,,Dobře." Řekne mu a odešla do jídelny.


Dimitri se přemístil před ředitelnu, měl štěstí, že tam nikdo nestál. Zaklepal na dveře, a jakmile se ozvalo vyzvání, vstoupil.
,,Strážce Belikove."
,,Paní ředitelko."
,,Jak to že tu není Hathawayová."
,,Je pryč."
,,Jak to pryč, přece jsme se domluvili na tom, že bude dnes už na vyučování." Štěkala po něm a bylo div, že nepraskla žilka na krku.
,,Vyskytli se menší komplikace, ředitelko… Proto uvolňuji Rose na další týden z vyučování."
,,To je nepřípustné, zamítá se."
,,Se vší úctou paní ředitelko, vy jste strigoje nikdy nezabila, nevíte jaké to je… A navíc, já vás o to nežádal, oznámil jsem vám to." Řekne Dimitri, snažil se držet na uzdě, ale to že jeho otec je Wrath rozhodně nezapře.
Dimitri ze ředitelny odešel dříve, než stačila Kirová říct cokoliv jiného.

,,Kde jsi byl." Zazněl Rosin hlas, když se vedle ní usadil u stolu.
,,Zařizoval jsem ti týden volna… nemáš zač." řekne ji a nandal si maso s brambory na talíř.
Po posledním jídle se bratři sešli ve společenské místnosti, kde popíjeli Burbon a další velice drahé nápoje. Dimitri se tomu obloukem vyhnul a šel rovnou s Rose na pokoj.
I když to Rose nijak nedávala znát, byla unavená.
,,Běž se vykoupat, já půjdu po tobě." Řekne ji
,,Dneska nepůjdeš se mnou?"
,,Ne… dnes ne. Protože kdybychom šli spolu, tak bychom tam byli o hodně déle, a navíc jsi unavená. Potřebuješ si odpočinout." Vysvětlí ji Dimitri, který si sundával zrovna kabát. Rose se nad tím jenom zasmála a zamířila do koupelny.

O patnáct minut později společně leželi v posteli, a koukali se na pořad, který dávali v televizi.
Rose se uvelebila v Dimitriově náruči a po pár minutách byla v říši snů. Za to Dimitri neměl chuť na spánek, seriál, který jel v televizi, vůbec nevnímal. Byl ztracen ve své hlavě. Přemýšlel, proč neošetřili Zayu v nemocnici na KD. Jak to, že matka měla opět pouto s jeho otce, když si ani nevyměnili krev a co na ně omega chystá.
Bylo tu tolik otázek, a tak málo odpovědí.
Z jeho myšlení ho vytrhl pohyb v jeho náručí. Rose sebou vrtěla jako by právě měla noční můru, o pár vteřin později sebou trhla a probudila se. Byla zadýchaná a zmatená.
,,Dimitri…"
,,Roza… To je dobrý, byl to jenom sen… Jsem u tebe." Dimitri si ji přitáhl více k sobě a políbil ji na čelo. Rose křečovitě držela jeho tílko a div že mu ho už neroztrhla.
,,Jsem u tebe." Říkal ji Dimitri pořád do vlasu a přitom ji hladil po zádech. Rose se nakonec uklidnila
,,Jsi v pořádku?" zeptal se ji, aby se ujistil.
,,Jo, už jo… byl to jenom… špatný sen."
,,Klidně spi, jsem u tebe…"
Dimitri se k ní sklonil a něžně ji políbil na její hebké rty. U jednoho polibku to ale nezůstalo. Dimitri polibek začal prohlubovat. Ruku, kterou měl na jejich zádech, opatrně přesouval dolů, jakmile ucítil lem trika, nadzvedl ho a vklouznul pod něj. Měla neuvěřitelně hebkou pokožku.
Dimitri se překulil tak, že byl nad ní. Ruku kterou měl na jejích zádech přesunul na její břicho a pokračoval dále až na horu k prsou. K jeho štěstí neměla podprsenku, Dimitri ji něžně zmáčkl prso, až mu Rose zasténala do pusy.
Rose nebyla nijak pozadu, protože svými prsty mapovala každý jeho sval na hrudi, pažích a ramenou. Dimitri se odtrhl od Rosiných rtů a pokračoval s polibky směrem dolů na krk. Rose se najednou lekla, když ji po její kůži přejely dlouhé a ostré špičáky. Dimitri ucítil její strach, a proto radši přestal.
,,Promiň Roza… byl to špatný nápad." Řekne Dimitri ,,Neměl jsem…."
Rose nic neřekla, byla překvapena jeho jednáním, nečekala že se odtáhne a přestane.
,,Půjdu si lehnout do výcvikovky, bude to lepší pro nás oba." Řekne a vymaní se ze sevření přikrývek.
,,Dimitri, prosím nikam nechoď." To Dimitriho zarazilo ,,Nechci abys nikam chodil."
,,Vyděsil jsem tě."
,,Ne… jen… prosím nikam nechoď."
,,Roza… Dobře." Řekne nakonec a zase ulehne do postele, ale tak aby měla Rose prostor. ,,Mám tu televizi už vypnout? Nebo se chceš dívat."
,,Klidně ji vypni." Řekne a Dimitri tak udělal.

Rose nechtěla, aby to bylo mezi nimi takové a Dimitri taky ne. Poroto, vyhledal její dlaň a propletl si s ní prsty. Rose, se k němu po chvilce dokonce i přitulila.


Dalšího dne šel Dimitri s kluky na několik hodin ven, na hlídku, během níž narazili na několik bezduchých. Takže jako trofeje si přivezli jejich nádoby.
Třetí den Dimitri zůstal s ostatními bratry v budově, i oni si potřebovali na chvilku oddechnout, do terénu vyslali Johna, Quina a Bleye.
Rose a Dimitri byli ve společenské místnosti a luštili knihu o etheru, když se ozval hlasitý zvonek, a ani ne několik vteřin na to do místnosti přes kuchyň vtrhli kluci.
,,Přijela dovážka zbraní." Řekne Holywood a Dimitri okamžitě vystřelil taky.
,,Zabírám si zkušební zbraně." Řekne Vishous.
,,Zapomeň, byl jsi posledně. Teď jsem na řadě já." Oznámil Zsadist.
,,Ne já." ozval se Phury, Zsadistovo dvojče.

Do místnosti vešel muž, oděný v černém kvádru a pestrobarevnou košilí a červený šátek kolem krku. Na prstech měl prsteny a v uších jednu naušnici.

Ibrahim Mazur je mafián v Rusku. Přezdívaný jako Zmeja. V morosjkém světě je významným nekrálovským, ale ve světě upírů, je to jeden z nejnebezpečnějších symphatů co zná.

(Symphath: Poddruh upíra; mimo jiné je charakterizován též schopností a touhou manipulovat s emocemi druhých (např. výměna energie). Historicky byli symphathové diskriminováni a v určitých období na ně upíři pořádali štvanice. Jsou na pokraji vyhynutí.)

,,Nazdar kluci, přivezl jsem vám několik hraček." Řekne Zmeja a začne se s klky vítat.
,,Pane Mazure, rád vás zase vidím." Řekne Dimitri a podá mu ruku.
,,Bože, Dimitri, to je doba. Slyšel jsem že Bratrstvo rozšířilo svoje řady, ale neměl jsem ponětí kdo to je."
,,No jo, jsem to já."
,,Matka to už ví?" zeptal se ho a Dimitri jenom přikývl. ,,To s tvojí sestrou je mi líto, volala mi hned jak jsi odjel. Zjistili doktoři, co ji je?."
,,Ano. Má meningitidu, pré to podchytili za pět minut dvanáct."
,,To je mi líto."

,,Baba?" ozvalo se a Mazur najedou vytřeštil oči když uviděl Rose.
,,Kiz." Řekne, rozevře svoji náruč a Rose se k němu rozběhla a skočila mu do ní. ,,Holčičko moje, proboha co ty tady děláš." Řekne trochu zmateně.
,,Jsem tu s Dimitrim… On mě sem vzal"
,,Samozřejmě." Řekne ironicky a podívá se na Dimitriho.
,,Prosím chovej se slušně tati."

,,Tati?" podivili se všichni členové Bratrstva, dokonce i Dimitri byl udivený.


Pokračování příště...

No... já bych se o Dimitriho být vámi začala bát :D :D :D Neee, dělám si srandu. Bude to v pohodě.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.