Přeskočit na hlavní obsah

Nový rok 2017

Milý lidičkové, tohle je vlastně podruhé, co vám přeji do nového roku, takže chtěla bych především vám všem popřát vše nejlepší do nového roku 2017. Ať se vám daří v lásce, přátelství, v zaměstnání ve škole, kdekoliv.

Pokud s něčím bojujete, bojujte dál, protože z boje se nikdy neodchází. Každý z nás má někdy nutkání si dávat větší zátěž, něž kdo považuje za možné. Dostáváme se až do těch chladných temných zákoutí, kde žije to špatný a kde to špatný bojuje a my chceme ten boj mít co nejvíce nahlas.

Bojujte a stůjte za vlastním názorem, každý by si za ním měl stát. Samozřejmě jsou tu výjimky, které je potřeba dodržovat, někdy je prostě nutné se podřídit.

Je jedno, jestli právě teď sedíte někde ve svém pokoji a koukáte na filmy, nebo jestli jste někde 1000 km od domova, protože vstupu do nového roku se nevyhnete.

Je jedno, jestli právě teď sedíte někde ve svém pokoji a koukáte na filmy, nebo jestli jste někde 1000 km od domova, protože vstupu do nového roku se nevyhnete. Popřejte vašim nejbližším vše nej do nového roku.

A abyste věděli, tak jsem si připravila pár předsevzetí do Nového roku a mám několik plánů pro blog. Takže asi jako první je dopsat (Ne)Mrtví, protože jsem vám řekla, že zveřejním další kapitolky, ale jaksi k tomu nedošlo. Musím se přiznat, mám to sice vymyšlený a přesně vím jak, to skončí, ale upřímně se mi do toho nijak nechce. Jako další jsem si pro vás připravila spousty povídek, které doufám dokončím a jestli by vás to zajímalo, tak ano jsou to VA povídky. Takže doufám, že si je zamilujete stejně jako já. O těchto povídkách vám napíšu někdy více.

Doufám že jste si dali taky nějaké plány a předsevzetí na rok 2017.

Tak ať se vám v roce 2017 vede dobře.

Vaše Daisy

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.