Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 2. Kapitola


Doufám že si užijete 2. Kapitolku o Podsvětí




Vešel jsem do kanceláře pana Mazura.
,,Tak co jsi zjistil" zeptal se mně, jakmile mě uviděl.
,,Je to pravda, zabila tři policisty a následně se nabourala do systému, zamítl jsem ji přístup dříve, než se stačila dostat do složek, které jsou naše."
,,Co přesně hledala" zeptal se mě.
,,Nejsem si přesně jist, nejdříve začala s vyhledáváním osob, ale toho koho hledala, v databázi nebyl"
,,Jaký jména přesně hledala"
,,Vlastně hledala jenom jedno, a to Jean Hathaway" řekl jsem mu to, co jsem z toho zjistil.
Mazur něco řek Turecky, nerozuměl jsem mu.
,,Pane nerozumím vám" Jenom že mi to neřekl, nemyslím, že by to někomu řekl. Turečtinu používá málo kdy, a to zejména když potřebuje nadávat, nebo když si potřebuje něco říct pro sebe a tak aby mu nikdo nerozuměl, někdy je to až nepříjemné když nikdo neví, o co se jedná
,,Potom začala se stahováním dat, nedokázal jsem to nijak zastavit, vložila do počítače vir, které ji chránil před dalším napadením systému. Ten vir kompletně následně odrovnal všechna data dokonce i záložní disky.
,,Známe její podobu"
,, нет (Nit-ne) , všechny záznamy vymazala, ale našli její otisky prstů" a na hlavní obrazovce se něco rozjíždělo ,,A pokud drasticky nezhubla" a objevil se obrázek tak 150 kilového chlapa ,,Tak měla na sobě otisky někoho jiného" řeknu a podívám se na ostatní, ti měli na rtech úsměvy
,,Je mazaná" řekl Mazur
,,Jediné co se ji nepodařilo vymazat byl hlas, z výslechové místnosti" řekl jsem a spustil nahrávku
,,BlarR 93LRS2, upravený pro střílení pravou rukou, zaměřovací optika 4-24*50 a super citlivá spoušť" byla menší pomlka ,,Ukaž tě" další pomlka a něco narazilo do stolu
,,Stejně jako ty dvě pětačtyříctky, speciální nože a ten meč se kterým jste přišla"
,,Máte ráda hádanky? Já je přímo nesnáším, ale ty holčičko si pro mě hádanka. Protáhl jsem tvůj obličej celou naší databází. Víte co jsem načel? Nic. Takže co začít tím jak se jmenujete"
,,47" promluvil ženský hlas, na poslech byl hodně příjemný. Pomyslel jsem si
,,47, to není žádné jméno"
,,Máte pravdu, ale pro mě ano" řekla, z hlasu bylo poznat že je klidná
,, Dobře slečno 47, co přesně jste zač"
,,Nájemný vrah a ochránce"
,,Nájemný vrah, bezva a koho jste sem přesně přišla zabít?"
,,Dnes jsem zabíjet nepřišla, nebo jsem to neměla v plánu." Bylo ticho. ,, Máte rád svoji rodinu"
,,Svou rodinu?"
,,Ano svou ženu, a své dvě malé děti. Máte je rád?"
,,Nebavíme se o mě, bavíme se tu o vás"
,,Ne bavíme se tu o vašem životě a smrti. Máte rád své blízké?"
,,Dobrá měli bychom začít znovu"
,,Myslím že ano. Proto by jste mě teď měl pustit"
,,poslouchejte mě pozorně ty malá děvko 47 protože jestli to chápu dobře.Jjste tu se mnou zamčená" bylo slyšet odjistění zbraně. ,,A já mám k tomu zbraň"
Potom bylo slyšet jak mu ta žena, naprosto klidně odpověděla, na jeho emociální výbuch
,,Ne pane Sendrsi, vy jste tu zamčený se mnou a zbraň jste mi nabil"
Potom šel slyšet jenom boj. Ukončil jsem to a podívala se na Mazura. Vypadal jako by viděl ducha, nebo spíše slyšel, v tomto případě.
,,Už jenom podle hlasu je slyšet, že je ta ženská téměř bez emocí, úplný stoj na zabíjení" promluvil Ben Harnett, jeden z nejlepších vymahačů a zároveň zabijáků vůbec.
,,Projeď ten hlas celou naší databází. Je jasný že v té policejní nic nenajdeš. Ta holka je z podsvětí" řekne Mazur a sedne si za svůj stůl a podívá se na zarámované fotky. Ty fotky jsem už několikrát viděl, jedna byla starší s jeho první ženou a ta nová byla s jeho druhou ženou, jeho druhá žena neví o tom co má za práci, po smrti jeho dcery a ženy už nechtěl o nikoho přijít, tak se rozhodl všechno tajit, i když jeho nestraší syn které mu je osmnáct, začíná pomalu chápat co se tu děje. Zná mě a všechny ostatní, a tak si myslím že ho Mazur zasvětí do jeho podniku, přeci jenom potřebuje nějakého následníka jeho mafiánského trůnu.
,,Najdi tu holku Dimitri, a pokus se ji nezabít. Rád bych si s ní popovídal, ještě než ji uklidíme" řekne a já jenom přikývnu. Moc dobře jsem věděl, co pojem uklidit znamená. Mazur ji zabije a zbaví se ji.
Začal jsem plnit rozkazy, ale ještě než ji najdu, tak se o ní musím dozvědět co nejvíce informací, a jenom jeden člověk zná celé podsvětí a ten člověk je Antony Winston. Musel jsem odjeto do Ameriky abych se sním mohl setkat.
Zastavil jsem před hotelem Continental.
Něco o tomto hotelu by jste měli vědět. Za prvé, je to hotel pro podsvětí, zavítá tam hodně lidí, ale jenom ti co jsou bohatí. Podsvětí je celé propojené a mezi sebou platíme jinou měnou než ostatní lidé a to zlatými mincemi, jedna mince je asi okolo 500 dolarů, což je poměrně hodně, ale taky mezi sebou platíme normálními měnami a následně si je můžeme vyměnit za zlaté.
Pravidlo hotelu Continental, je že si uvnitř nesmíme vyřizovat účty, žádné zabíjení, jinak jste vyloučen ze členství podsvětí (zabit). Já se stal členem podsvětí, když mi bylo 18 let, teď mi je 27.
,,Dobrý den pane Belikov" řekne mi tmavší muž na recepci, každý ho známe.
,,Dobrý" odpovím mu a dvě tašky odložím na zem.
,,Pokoj na dvě noci?"
,,Ještě se uvidí, podle situace" nevím jak dlouho se tu vůbec zdržím, ale je možné že kratší dobu
,,Jste tu za prací? Pane Belikove"
,,Ano" řeknu mu a zaplatím mu zlatou mincí. On si ji převezme a usmál se na mě, on mi zase za na oplátku podal klíče.
,, Pokoj číslo 785" řekne
,,Děkuji" a odešel do pokoje.
Ještě téhož večera jsem šel do klubu. Je to tajný bar jenom pro členy, nebo spíše pro toho kdo má zlatou minci. Projdu přes kuchyň, strojovnu, prádelnu a další místnosti. Personál nic neříká, jsou na to zvyklí. Projdu ještě několika chodbami, až se dostanu přes velké kovové dveře, na nichž je otvor pro minci. Vytáhnu jednu a zasunu ji, okénko se otevře, aby se ujistili, že tam nevkročí někdo, kdo by neměl. Jakmile mě vyhazovač uvidí, hned mi otevře.
Hrála tu hudba, a vzadu v klubu byl muž za kterým jsem dneska přišel. Nejenom že to je majitelem tohoto hotelu, ale má taky spoustu vlivných lidí, kteří chrání Podsvětí.
Zamířím k němu a přisednu si.
,,Winston" on okamžitě zareagoval
,,Dimitri, rád tě vidím"
,,Já tebe taky"
,,Co pro tebe mohu udělat"
,,Hledám jednu ženu, říká si 47"
Winston se nad tím usmál
,,Překvapuje mě, že si ještě neznáš" řekne a napije se ze svého drinku
,,Povíš mi o ni něco?"
,,Slyšel jsem o té události. Vloupat se do Ruské ambasády, ta holka je šílená, a udělala to jenom proto aby se dozvěděla informace, které ji tam stejně neposkytli" řekne a přitom se smál. Jenže mě to směšné nepřipadalo, měl jsem svoji vážnou tvář, kterou nikdo nedokázal prokouknout, nikdo nevěděl co si právě myslím, nebo co právě cítím.
,,Je ji 20 let. Poprvé se tu objevila s japonskou Mafii Yakuzou. Byla s nejvyššími a hlídala je, byla jejich osobní strážkyní. Jakmile došla na první konflikt, tak pro ti ni neměli šanci, byli hned mrtví.
Je hodně zajímavá, ještě jsem nepotkal člověka, který dokáže mluvit tolika jazyky jako ona. Mluví japonsky, čínsky, německy, turecky a anglicky. Pozoruhodné že ano"
,,Tolik jazyků"
,,Jo stejně jako ty. Dokonce lepší" podíval jsem se na ně naštvaně
,,Co ještě mi o ni povíš?"
,,Hledá svoje rodiče, chce je najít za každou cenu, to proto se vloupala do ambasády. Yakuza ji sem poslala zabíjet před několika měsíci, měla hotovou práci, tak se vložila do té své. Byla tady pře několika dny. Ale jakmile začne děla svoji práci, zmizí a nikdo o ní nic neví" řekne. To bud problém.
,,Nevíš kam přesně odjela?
,,Netuším, Japonsko, Rusko nebo Čína. Ta holka je nevypočitatelná a chytrá. Takže když si něco naplánuje tak to dodrží. Všechno ji vychází do puntíků jako by předpovídala, co se stane. Jakmile dostane cíl, nemine ho a zabije. Tak jenom doufej Dimitri, že nejsi na jejím seznamu."
,,Nevím jestli jsem na jejím seznamu, ale moc dobře vím že ona je na mím"
,,Jaké to bylo co hledala na ambasádě?" zeptal se tentokrát Winstone
,,Jméno Mazurovi mrtvé ženy. Jeane Hathawey. Myslíš že Mazur je její další cíl?"
,,Nemyslím, Japonci nejsou tak šílení, aby poslali svého hlavní zabijáky na šéfa Ruského Podsvětí" řekne naprosto jistě.
,,Víš to jistě?"
,,Da"
,,Proč 47"
,,Nemám ponětí, bude to souviset nějak s Japonskou mafii, ale 47 říká jenom když pracuje."
,,Ještě něco o ni víš co my ne?"
,,Není v žádném rejstříku, když ji budeš chtít najít, nenajdeš. Ona se bude muset chtít najít. Nenechá po sobě stopu."
,,Ano toho jsem si už všimli. Na ambasádě nechala falešné otisky a všechny záznamy kromě hlasu vymazala"
,,Vyrůstala mezi mafiány"
,,No to je bezva"
,, Pracuje téměř pořád sama, ale má své spojence, samozřejmě z Yakuzy. To je všechno co oni zatím váme" Já jsem přikývl, a za kapsy vytáhl minci. Winston si ji s úsměvem převzal. Já se zvedl a odcházel
,,Už si slyšel tu novinku?" Já se zastavil, byl jsem k němu zády, ani jsem se neotáčel.
,,Velký John Wick ,,Baba Jaga" je tady v hotelu. Má spadeno na Tarasofa"
,,Ano o tomto vím, byl jsem na pohřbu jeho ženy" řeknu a s tím odejdu k baru, tak si objednal něco k pití a následně se vrátil zpět do pokoje a vzal si telefon do ruku. Zavolal jsem Mazurovi.
,,Da" ozvalo se. Byl to Turecko-ruský přízvuk. Věděl jsem, že je to šéf.
,,Mám nové informace"
,,Povídej"
,,Podle Winstona je hlavním zabijákem Japonského Podsvětí"
,,Sakra"

Řekl jsem mu všechno, co jsem slyšel od Winstona. Tím moje pátrání po ni.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.