Přeskočit na hlavní obsah

Assassin´s Creed Obrázky



Dnešní dávka obrázkového Assassin´s creed.

No tak trochu jsem projížděla Pinterest, no projížděla. Já jsem ho celej projela, měli jsme čtyři hodiny na zasraných pomalých školních komlech (někteří vědí o čem mluvím že :D). Měli jsme dvě hodiny statistiky a informatiky, nuda, prostě nuda. Dala nám několik tabulek na vypočítání, i ti největší kryplové třídy to měli udělané za hodinu a půl. Takže nám zbylo další půl hodina a ještě aby nebylo málo toho nic nedělání tak si učitelka musela něco zařídit. Pré bude to jenom chvilka hahaha ha ha. Pré chvilka, byla tam celý dvě hodinky, ale to jsem nějak odbočila od toho co jsem vám vlastně chtěla říct.
Takže projížděla jsem Pinterest a prostě mi to nedalo a musela si založit novu nástěnku, a jméno té nástěnky je, no jak jinak než Assassin´s Creed.
No a tady vám přináším nejvtipnější a nejhezčí obrázky nebo gifi :D :D




Takže jako první tu máme Arna, assassina z Unity (Francie)
Arno




No tuhle scénu prostě miluji. :D :D
Assassin's creed!!! Love it!:
Pré dobrá práce, tvl to zabil. Ale viděla jsem obrázky, kdy tam bylo seno, assassin udělal skok důvěry do toho sena (jak jina) no a potom jde jenom vidět jak pod tím senem se rozlévá červená loužička. Z toho jsem nemohla.




A znovu Arno. A v tuto dobu si jde zrovna pro Elise.
Assassin´s Creed Unity: Arno





Celá evoluce Assassin´s Creed
Assassins Creed Parts:







No trochu jsme odbočili do filmu Ledového Království, ale trochu v jiné verzi.
Tvl, Jacob a jeho Rook Gang, neboli jak to přeložili do češtiny Věže, totálně to posrali protože jinak kdyby jste si to hodili do jakéhokoliv překladače, dokonce i Google překladače, tak vám z toho vyleze Havran. A kdyby jste se dívali pozorněji, tak vám to i dojde, protože to 1) Jacob má havrana vytetovaného na hrudi (zjištění po zápasech bez košile) a za 2) mají toho Havrana i na vlajce, takže kdo to ještě nevěděl, sorry, jestli jste chtěli po celou dobu žít v omylu, z Věží. Kur*a zní to strašně.
Assassin Creed Syndicate - Jacob and Evie Frye:





Tohle už říká snad samo sobě že to prostě Ezio zabil :D :D :D
Assassins creed humor ezio





No někdy to prostě nevynde jak jsme si mysleli, že Arno.
Upřímně, taky se mi to párkrát stalo, ale úplně jinak, a to že se mu prostě hlava zasekla ve zdi, ale úplně zasekla, a najednou je bez hlavy. Jako koukala jsem na to hodně dlouhou dobu :D :D :D

Assassin's Creed ... Bugity? // Funny // Assassin's Creed Unity:




Prostě jak jiank, je to moderní gymnastka, ještě mu chybí stuha, kuželky, obruč, švihadlo a nemůžeme zapomenout na toho zakulaceného parchanta, který mě už několikrát okradl dobrá místa, a ten parchant je jak jinak než míč :D :D
Trochu odběhnutí od tématu. :D :D

Playing Assassin Creed and found this guy after he fell off - 300Pics:





Když někdo zmíní něco o Assassin´s Creed a neznám toho cápka. Úplně se v tom vidím.
when somebody mentions assassins creed


No coment
Assassins around the world.:


[AC1] Malik and Altaïr: Real Frendship. Whatever you say Novice. Part 1:

Assassins Creed humor:





To je když hrajete Unity a jste do toho až moc zažráni
14 Assassin's Creed Unity In-Game Vs Modern Paris Comparison Pics. Have to be there :D:





Zrádce Assassinů, no bylo divné hrát za assasinptempláře.
Assassins creed games!! Assassin's Creed - Rogue Render By Ashish913 by Ashish913 on deviantART:






Na tohle bych se mohla kdlidně dívat celý den :D
I can't stop watching. I mean it. Over and over and over...


Welp... Is my water gonna come or not?!

No a tuhle dávku Assassin´s Creed nám zakončí Jacob a jeho Věže (já se toho prostě nidky nezbavím, i kdyby jste to do mě bušili celý den, tak prostě ne. Nikdy se toho nezbavím.)

Doufám že se vám můj výběr obrázků líbil, a doufám že řeknete svoje názory na Assassiny :D :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ještě pátek a přežili jsme, a potom hurá na víkend.

Takže Nazdar
:D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.