Přeskočit na hlavní obsah

Assassin´s Creed



Určitě už každý z vás, nebo aspoň někdo slyšel o hře Assassin´s Creed, a jelikž ji hraji už nějakou tu dobu, tak jsem se rozhodla že vám tu tak trochu naťuknu, o čem to asi tak je, pro ty co o této hře nic neví, a bude si jí někdy (časem zahrát)

Na začátku, by ste měli vědět že je to historicko-akční série a je vydávána od roku 2007 firmou Ubisoft Entertainment. Nyní je k dispozici 9 hlavních her a nejnovější je právě Assassin´s Creed Syndicate, která vyšla v říjnu 2015



Assassin´s Creed

Odehrává se ve 12. a 13. století, v období okolo třetí křížové výpravy ve Svaté zemi. Hlavní postavou je Altaïr Ibn-La' Ahád. Tento díl je jediným dílem s českým dabingem. Hru provází citát: "Nic není pravda, vše je dovoleno" (anglicky Nothing is true, everything is permitted, krédo asasínů). Významným prvkem hry je pohyb, Altaïr není omezen jenom ulicemi, ale je schopný šplhu, "freeruningu" (akrobatický běh) a pohybu po střechách. Altaïr nepoužívá moc široké spektrum zbraní.

Děj: Pozor děj může vyzradit průběh hry
Píše se rok 2012. Desmond Miles pracoval jako barman a nyní je vězněn společností Abstergo. Ve svém DNA má genetické vzpomínky svého prapředka Altaïra Ibn-la' Aháda, který patřil k sektě zabijáků Asasínů ve 12. století, v průběhu třetí křížové výpravy. V paměti mu pátrá stroj zvaný Animus s pomocí dvou vědců. Postupně se propracovává vzpomínkami svého předka, dokud se nedostane ke vzpomínce, po které vědci pátrají. Účelem únosu je takzvaný "Kousek ráje" (Piece of Eden) - poklad, jejž Templáři (hlavní antagonisté hry) nalezli v roce 1191 pod Šalamounovým chrámem. Asasínům se jej podařilo získat a Altaïr musí zabít templářské vůdce snažící se získat poklad zpět. V průběhu hry je postupně poodhalována podstata pokladu. Tato, na první pohled bezcenná, zlatá koule se postupně ukáže jako předmět, jenž "vyhnal Adama a Evu z ráje". Postupně se pak ukáže, že tento artefakt je schopný klamat lidskou mysl a ovládat tak lidi, a že se nejedná o božský či magický artefakt, ale kus nesmírně vyspělé a dost možná mimozemské technologie. Desmondovi věznitelé se nakonec ukážou býti dnešními potomky templářů, kteří se stejně jako před tisíci lety snaží nastolit nový pořádek pomocí tohoto artefaktu.

Můj názor:
Jakmile jsem tuto hru dostala do ruky, no jak jinak hned jsem si ji zamilovala. Hru jsem začala hrát u kamaráda protože moje pc by to asi nerozjelo no. No a tak moje Assassinská mánie začala až od druhého dílu.
Je to poměrně dlouho co jsem ji hrála, a tak si vůbec nepamatuji co se tam téměř děla, takže jsem si musela osvěžit trochu paměť. Jelikož pamatovat si včechno vážně nemůžete, když ještě během toho paříte další hry :D :D

Assassin´s Creed IIAssassin's Creed II Simbolo:

Druhým dílem v sérii je Assassin's Creed II. Děj se odehrává v Itálii, především ve Florencii a v Benátkách. Hlavní postavou je renesanční asasín Ezio Auditore da Firenze. K dispozici je širší spektrum zbraní než v předchozím díle. Ve hře se vyskytují historické postavy jako Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli a další. Příběh vypráví o mladistvé části života Ezia Auditore, jehož vzpomínky prožívá přes Animus jeho vzdálený potomek Desmond Miles.

Nebudu vám tu vyzrazovat děj, protože takhle by mě tu lidičky asi ukamenovali. No stačilo mě to u nás ve třídě, kde jsem omylem vyzradila pár klukům, jak to skončí. No že na mě byly nasrnaní, bylo slabé slovo, takže jsem vám vyzradila jenom první díl, aby jste věděli asi kolem čeho se Assassinská série točí, jsou to Assassasíni a Tepláři, ti se tam midlí pořád a budou se midlit až do posledním dílu co vyšel.
Takže, hra se mi hrála mnohem lépe, a je vidět že Ubisoft, něco dělal, protože ta grafika je mnohem lepší než v předchozím díle. K druhému dílu jsou vydány další dvě vedlejší hry, které jsem bohužel nehrála, takže vám nějak nemohu říci jak se mi to hrálo, nebudu vám to tu zbytečně říkat o co tam go. Prostě assassini proti templářu, mimo jiné pořád tam je Ezio. :D

Assassin´s Creed: Brotherhood


Třetí díl série s podtitulem Brotherhood byl vydán v listopadu 2010. Hlavním hrdinou je opět Ezio Auditore da Firenze a děj hry pokračuje v Eziově příběhu, který se tentokrát odehrává především v Římě, v centru moci Templářů. Poprvé se v sérii objevuje multiplayer. Ezio vede tentokrát celé bratrstvo, ve hře vystupuje většina postav z předchozího dílu, dále i skutečné historické postavy jako Leonardo da Vinci, Cesare Borgia, Rodrigo Borgia, Nicolo Machiavelli a další.

Pro tuto hru byly vydány 3 updaty, dále 1 DLC pro PC, 2 DLC pro PS3 a dále také 5 bonusů.

No co mám říct, upřímně tenhle díl šel nějak mimo mě, jenom jsem to sledovala od jiných hráče. No dala jsem si asi na rok od assassinů trochu voraz no, místo toho jsem, ale zaměstnávala kompl jinýma hrama. Možná někdy vyzradím jaké :P

Assassin's Creed: Revelations Assassin's Creed Revelations Simbolo:

Assassin's Creed: Revelations (Assassin's Creed: Odhalení) je čtvrtým hlavním titulem v této herní sérii a vyšla 15. listopadu 2011. Ve hře se naposled objeví Ezio Auditore da Firenze. Hra se odehrává převážně v tehdejší Osmanské říši a v pevnosti Masyaf. V Konstantinopoli začne sílící armáda templářů a ohrožovat celé impérium assassinů a Ezio se vydává po stopách Altaïra Ibn-la' Aháda. Eziovi se opět rozšířil zbraňový arzenál například o hookblade (háková čepel). Desmond najde v Animu tzv. Black Room (Černá místnost), kde budeme moci odhalovat vzpomínky ztracené v podvědomí. Zajímavostí je tvorba vlastních postav a zbraní v MP.

Tenhle díl mě úplně nadchnu, ne jenom že je tam pořád naše hlavní postava a to Ezio Auditore da Firenze (ten dědek je pomalu nesmrtelný, kolik toho už přežil :D). Jako upřímně mě hodně překvapilo hookblade a black room, protože jsem to tam vůbec nečekala.

Assassin´s Creed III.Assassin's Creed III Simbolo:
Tohle mě celkem mrzí, že jsem si tenhle díl nezahrárla, protože její trailer mě zaujal nejvíce, nebo takhle mě se líbí všechny trailery, ale prostě tenhle je no asi nej.

Odehrává se převážně v období Americké války za nezávislost. Ve hře jsou zmíněny i některé události z historie jako např.Bostonské pití čajea historické postavy, např. George Washington. Ve hře je nově samovolné léčení, tzv. autoheal. Bratrstvo asasínů bylo velmi zjednodušeno.

Assassin's Creed IV: Black Flag Assassin's Creed IV: Black Flag Simbolo:


Assassin's Creed IV - Black Flag je šestým dílem oblíbené série her vydaných společností Ubisoft. Hra se odehrává převážně na vlnách Karibského moře, ale hráči navštíví i kubánskou Havanu, typicky britský Kingstonu, pirátské útočiště Nassau a spoustu menších karibských ostrůvků. Příběh se odehrává na počátku 18. století, konkrétně roku 1715. Hlavním představitelem hry je pirát vycvičený asasíny, napůl Angličan a napůl Velšan, Edward Kenway, který je také otcem Haythama a děd Connora z třetího dílu. Edward má svou loď - Jackdaw (Kavka). Ve hře jsou velmi důležité námořní souboje a "pirátský život", přepadáváním lodí získává Edward peníze a suroviny. Lodní bitvy se objevily už v AC III, ale tentokrát jsou mnohem propracovanější a komplexnější. Edward také může dobývat námořní pevnosti. Ve hře se dá využít služeb žoldáků a tanečnic, je kladen větší důraz na stealth úkoly. Bratrstvo asasínů se ve hře již neobjevuje, je nahrazeno Edwardovou flotilou. Rychlé cestování je ve hře mnohem snazší než v předešlých hrách. Ve hře se opět objevují i skutečné historické postavy jako Benjamin Hornigold, Anne Bonny, Charles Vane či Edward "Černovous" Teach a další.

A ti co máte zčuměnou celou sírii Pirátů z Karibiku tak musíté vědět že zrovna Černovous tam měl jednu z hlavních rolí, takže ne v serii P. z K. si Edwarda Teache nevymysleli, ne tak jak si někteří z vás myslíte :D
Hra je už po grafické stránce mnohem lepší a velké plus pro Ubisoft je to rychlé cestování :D


Assassin´s Creed UnityAssassin's Creed Unity Simbolo:

Sedmý díl s podtitulem Unity se odehrává v pozdějších letech 18. století ve Francii, zejména v Paříži, během Velké francouzské revoluce. Hlavním hrdinou je francouzsko - rakouský asasín Arno Dorian. Na jaře 2015 byla přeložena do češtiny.

Assassin's Creed Unity: Dead Kings
AC:Unity s podtitulem Dead Kings. Momentálně zcela zdarma jako omluva od vývojářů za četné chyby v Unity. Hlavní postava je jako v AC:Unity Arno Dorian. Příběh se odehrává v Saint-Denis, ve Francii a sleduje události po AC:Unity. Ve hře jsou nové zbraně (např. "Guillotine Gun"), nové vylepšení a kostýmy


Na Unity se těšili všichni fanoušci Assassin´s Creed a mezi nimi jsem byla i já, no a pro téměř všechny to bylo zklamání. Jelikož hra byla plná chyb, no a kazilo to celou hru. Jinak, kdybychom přehlédly všechny chyby, kterých tam bylo milion a jede, se to dalo.
Jako hlavní hrdinou byl assassin a templářka, od malička jsou přátele, ale jejich rodiče jsou tak trochu nepřátelé. No nebudu vám tu vyprávět celý příběh, ale příběh je super, a jsou tam chvíle kde jsem se hodně smála, obzvláště na komentářích Arna

Assassin´s Creed: RogueAssassin's Creed Rogue Simbolo:

Hra vyšla jako osmý díl s podtitulem Rogue. Příběh sleduje Shaye Patricka Cormaca, který začíná jako asasín, ale později se z něj stane Templář, který začne likvidovat své bývalé asasínské přátele. Hra se odehrává v letech 1752 - 1761, na pozadí Sedmileté války. Příběhově zapadá mezi Assassin's Creed IV - Black Flag a Assassin's Creed III, je prequelem AC:Unity. Hra se odehrává v New Yorku a širším okolí, hratelnost se zaměřuje převážně na lodní bitvy (jako AC IV:BF). Shayova loď -Morrigan - je o něco menší než Kavka (Jackdaw), je ale lépe vybavená (je možné ji vylepšovat), třeba i hořlavým olejem proti pronásledovatelům.

Oproti minulým dílům, je tohle obrovská změna. Sice je tam Shaye na začátku assassin, ale na konci je to assassno tempář. Bylo hodně zvláštní, místo Tempářů zabíjet Assassiny ale co aspoń to byla změna. No a hra nebyla zase tak hrozná jak jsem si myslela, nejdříve se mi hrát nechtěla protože se z něj vyklube Teplář, ale nakonec jsem byla příjemně překvapena.

Assassin´s Creed: Syndicate Assassin's Creed Syndicate Simbolo:

Devátý díl jménem Assassin's Creed: Syndicate vyšel v říjnu 2015na Windows, PlayStation 4a Xbox One.Děj se odehrává v 19.století, ve Viktoriánské Anglii.


Tahle hra je taky velká změna, protože místo toho abychom tam hráli jenom za jednoho assassina, tak se hraje rovnou za dvě. Jacob a Eavie Frye. Jsou to dvojčata.
Jacob a Eavie, přijíždí do Londýna a snaží se vyčistit Londýn od Templářů, no a templáři tam mají svoje gangy. Začínáte tím že je celý Londýn Teplářů a postupně se svým gangem, který Jacob nazval Věže (kurva to je jméno gangu, ještě jsem si na něj nezvykla) no a válčí proti Mizerům (taky zkurvený jméno, no tvl. proč to musí být přeložený tak strašně)
Dějovou linku můžete střídat za jinou osobu, ale jsou tam misse určený buď určený jenom pro Jacoba nebo pro Eavie.
Trochu o nich
Jacob je tak trochu vážně idiot a do všeho skočí po hlavě. Z těch dvou je ten kdo používá spíše sílu. No a neodmítne si nějaký ten vtipný komentář k nějaké té osůbce nebo nějaké misi.
Eavie, je ta která je vážná a všechno to promýšlí dopředu, je to prostě pravý opak Jacoba. Nejenom že po ni jedou téměř všichni chlapi (naši spojenci), ale víte co nechápu, assassinka má svůj oblek s podpadkama a ještě k tomu má korzet, já se může vůbec pohybovat.
No Syndicate, má několik vychytávek a to kočáry, které jsou naprosto nezničitelný, jako vážně. Můžete vrážet do věcí a nic se svámi neděje, dokonce můžete přejíždět lidi a nikdo k tomu nic něřekně.
Další vychytávka je batlanko (je to prostě normální vysřelovací lanko), no vypadá to jako by s tímto vykradli batmana, ale musím říct že je to mnohem lepší to mít, ušetří to čas a nemusíte běžet přes polovinu náměstí.

TEAILERY:
ASSASSIN´S CREED I.




ASSASSIN´S CREED II.

ASSASSIN´S CREED: BROTHERHOOD

ASSASSIN´S CREED REVELATIONS
ASSASSIN´S CREED III.
ASSASSINS CREED: LIBERATION

ASSASSIN´S CREED IV.: BLASC FLAG

ASSASSIN´S CREED UNITY
ASSASSIN´S CREED: ROGUE
ASSASSIN´S CREED: SYNDICATE

Koluje taková fáma, že další rok místo toho aby Ubisoft, vydal další díl tak by měl vijít film, což by mohlo být dobrý, aspoň by vylepšili všechno možný co tam mají posranýho, jako třeba kočáry ve vzduchu (za hru se mi to stalo nejmíň 4x že kočár byl prostě zaseknutý ve vzduchu, nebo byl tak dobře v baráku. No to na příště). Ale jestli tohle udělají tak doufám že aspoň film bude dobrej :D :D

To je asi všechno co jsem vám tu sem chtěla napsat, doporučuji tuhle sérii, jeliko že fakt dobrá a dokonce se i při hlavní dějové lince hodně zasmějete. Pokud se už někdo rozhodl že tuto sírii nebude hrát, ale rovnou sledovat tak doporučuji Agraelovo Let's Play Šílenství, no nejenom že má úplně úžasný komentře ke hře, ale taky hraje i jinačí hry. Takže pokud má někdo zájem tak se tam jukněnte. :D

Zdarec

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.