Přeskočit na hlavní obsah

Nájemní vrazi: informace




Nájemní vrazi 1. DÍL 

Nájemní vrazi 2. DÍL

Nájemní vrahové 3. DÍL

Povídka je na téma Vampírské Akademie ale bez strigojů, morojů a dahampírů a dalšíh nadpřirozených potvor, je to prostě jenom čistě s postavami VA na téma mafie :D :D :D .


Jmenuji se Rose Ame Kiroshi, jo je to sice Japonské jméno, ale nepocházím z Japonska. Vlastně pomalu ani nevím kdo jsem.
Našli mě před patnácti lety, bylo mi teprve pět, a upřímně nic si z dřívějšího života nepamatuji.
Kdo by si taky něco pamatoval jako malá pětiletá holčička, která se potuluje v zapadlých částech největšího města Japonska, Tokyo.

Nevím jestli to bylo štěstí, nebo ta největší smůla co mě mohla potka, ale našli mě členové japonské mafie jménem Yakuza.
Přijali mě mezi sebe a vycvičili.
Yakuza vyvinula program pro výcvik dědí, z dětí s emocemi, jsou najednou nájemní vrazi bez emocí. A jedno z dětí, které bylo zařazeno do tohoto programu jsem byla právě já.


Od té doby jsem jejich nájemný vrah, nyní je mi 20 let a snažím se nějak najít svoji rodinu, nebo aspoň někoho kdo mi je schopný řici kdo jsem, odkud pocházím a koho jsem dcera.
Jsem jedna z nejlepších zabijáků a strážců Yakuzy. Díky ní jsem se poprvé dostala do Ameriky a tím začala pracovat i pro jiné lidi než jenom pro Yakuzu, no ale Yakuza si svoje lidi hlídá, zvláště svoje oblíbené lidi. A zvláště adoptované dcery jejich bose.


Moje práce mě přivádí na různá místa, ale má to i své nevýhody. Spím sama, jím sama, ale na to jsem si už zvykla. Rád bych se sněkým seznámila, ale je to těžké, když téměř veškerý váš majetek je v kufru. jezdím kam mi řeknou a dělám co mi řeknou, neměla bych si stěžovat a platí dobře. Jenže to není život pro každého.

Hlavní Postavy

Jméno: Rosemarie Ame Kiroshi
Zabijácké jméno: 47
Věk: 20 let
Přátelé: Chiacaro (něco jako bratr)
Obor: hlavní zabiják a ochránce Yakuzy
Místo přebývání: japonsko: Tokyo, Osaka, ale hodně cestuje za prací, mimo Japonsko se nikde nezdrží více než dva týdny
oči: hnědé
Vlasy: hnědé a kudrnaté, ale barví si je na černou barvu a rovná
První zabití: v 10 letech
Schopnosti: je dobrá ve střelbě ze zbraní, umí dobře vrhat nože a je mistrině v boji s pěstmi (taky co by jste jiného čekali od japosnké academi pro zabijáky :D), s katanou to také umí, ale dává přednosti spíše nožům nebo holým rukám.
Povaha: Je to milá holka, teda pokud ji nenaštvete, v tu dobu by dokázala i vraždit. Jako malá vyrůstala v Japonsku, a v šestnácti poprvé odjela do Ameriky.
Znalost jazyků: japonština, cínština, ruština, turečtina, němčina a angličtina







...:Jméno: Dimitri Belikov
Zabijácké jméno: Ruský Bůh
První zabití: 17 let
Obor: hlavní zabiják Ruské mafie
Místo narození: Rusko, Baja
Místo přebývaní: Rusko
Oči: hnědé
Barva vlasů: hnědá
Věk: 27 let
Sourozencí: Karolína, Soňa, Victoria
Schpnosti: Je to dobrý zabiják, jeden z nejpeších co Ruská mafie měla, je to ostrostřelec a s pěstmi to umí také. Mafiáni ho nazývají Ruský Bůh
Povaha: Žil se svoují matkou a dvěma sestrami, vždy se o ně staral, ale jednoho dne zabili jeho nejlepšího přítele kvůli převozu drog. Rozhodl se, že vrahy svého kamaráda najde. Během hledání ho cvičí známí vrah John Wick, od té doby spolupracují a když Wick skončil, tak jeho roly převzal právě Dimitri.
Znalosti jazyků: ruština, angličtina a francouština



Jméno: Ibrahim Mazur
Barva vlasů: hnědé a kudrnaté
Barva očí: hnědé
Věk: 48 let
Obor: hlavní bos ruské mafie
Místo narození: Turecko
Místo přebývaní: Rusko
Žena: Janie Hathaway/Mazur (po smrti) a nyní Sonya Mazur
Děti: Daniel Mazur (18), Inna Mazur (15), Sofia Mazur (12)
Schopnosti: je to bývalý hlavní zabiják svého odce, po kterém převzal podnik (mafiánský), pro veřejnos jeto jenom občejný obchodník se zbraněmi a pod..
Povaha: po smerti své první ženy se zvhroutil, následně se znovu oženil a má tři děti. Jeho žena ani děti neví že je mafián, myslí si že jenom obchoduje. A že je dobrý obchodník :D
Znalost jazyka: turečtina, angličtina, ruština, němčina



Jméno: Ayumu Kiroshi
Věk: 71 let
Barva vlasů: černá, nyní už taková trochu šedší
Barva očí: hnědá až čená
Místo břebývání: Japonsko: Tokyo, Osaka
Obor: bos japonské mafie
Žena: neznámá
Děti: adoptivní dcera Rosemarie, ale říkají ji Ame
Sourozenci: Ysano Kiroshi
Schopnosti: Ještě když byl mladý, zaměřoval se hlavně na Katanu a na tradiční Japonské zbraně
Povaha: je to krutý, chladný, je bez víčitek svědomí, vždy si zachovává svoji chladnou hlavu. Je to muž který chce dosáhnou nejviššího cíle a je mu jedno za jakou cenu to přinese, klidně by obětoval tisíce lidí. Má podplacené téměř všechny nejhlavnější politiky a policisty v Japonsku.
Jeho jediná adoptivní dcera mu už vyrostla, ale neustále si myslí že je to jenom malá holkčička, která se mu jednou připletla do cesta a tak se ji snaží chránit před tím kdo ve skutečnosti je.
Znalost jazyka: Japonština, Angličtina



Japanese actor Hiroyuki Sanada | herinterest.com:Jméno: Ysano Kiroshi
Věk: 65
Barva vlasů: černá
Barva očí: hnědá
Místo přebývaní: Japonsko: Tokyo, Osaka
Sourozenci: Ayumu Kiroshi
Žena: neznámí
Děti: neznámo
Obor: Vymahač Yakazuzy, má na starosti peníze a chod mafie, je hlavním lektorem na academii
Schopnosti: mistr s katanou a boje s blízka
Povaha: Je stejný jako jeho bratr, ale ze všech sil se snažil s Ame uděla nejlepšího zabijáka v Yakuza a nájemnou vražetkyni. A to se mu i podařilo, na své dílo je pyšný.
Znalost jazyka: japonština, angličtina, čínština










Jméno: Chikaro (syrotek)
Věk: 19
Zabijácké jméno: 56
První zabití: 14 let
Barva vlasů: černá , delší vlasy, většinou stažené v culíku
Barva očí: jedno oko hnědé, druhé modrohnědé
Místo přebývání: Japonsko: Tokyo, Osaka, ale také hodně cestuje za prací, mimo Japonsko se nikdy nezdrží více jak dva týdny
Obor: nájemný vrah
Přátelé: Rosemaria Ame: říká ji jenom Ame
Schopnosti: Bojuje převážně s katanou a vrhacími nože, v boji na vlízko je též dobrý
Povaha: Chicaro se do academie dostal když mu bylo 7 let, než se dostal do Yakuzy tak musel vybírat popelnice aby se vůbec přežil, jakmile ho ale našla Yakuza, tak jeho život se zmněnil.
Uzavírá se před všemi lidmi až na Ame, nikomu nevěří až na ni, ta mu je jako jeho starší sestra, pokaždé když, se učili bojovým dovednoustem, tak to ona byla které mu léčila rány. Chikaro se do ni zamiloval, ale je to jenom jednostraná záležitost, Ame ho bere jenom jako bratra.
Znalost jazyka: japonština, čínština, ruština, angličtina

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.