Přeskočit na hlavní obsah

(Ne)Mrtví 15.Kapitola


Moji milý, doufám že se vám bude kapitoka líbit, ale mám jedno varování, doporučuji pro čtenáře 15+. Pokud to budou číst mladší tak jenom na vlastní nebezpečení a neodsuzujte mě.

Tak doufám že se vám bude líbit.


Spyridon Po
Stál jsem před oknem a díval se na měsíční zahradu. Jak květiny uprostřed noci rozkvétají, pod měsíčním svitem, a jak začínají zářit.
Bylo to kouzelné, kde jsou ty časy, kdy se mohli libovolně pohybovat po celé Itálii, aniž by jim někdo něco řekl, nebo neporušoval zákony.
,,Pane, vaše postel je připravena" řekla jedna ze služek. Otočil jsem se k ní a kývl hlavou.
,,už jsou tu všichni?" zeptal jsem se ji
,,Ano přijeli před šedesáti minutami" řekne a pořád stojí na místě
,,Dobře, zavolejte mi sem Marii. Ona už ví"
Marie Po
Stála jsem před oknem, všechno jsem měla vybalené a počítač přichystaný stejně tak i mobil, kdyby se náhodou někdo ozval, nebo kdyby byly nějaké problémy.
Když v to najednou někdo zaklepal na dveře.
,,Vstupte" řeknu a do místnosti vejde drobounká dívenka s vyčesanými vlasy do drdolu. Na sobě měla staré šaty pro služebnictvo. Byla člověk, který se určitě nějak zapletla do našich věcí.
,,Promiňte paní, že vás vyrušuji, ale volá vás Nejvyšší Spyridon. Prý víte" řekne mi.
Kývnu jenom hlavou a ona zase zmizí.
Doufala jsem, že na tohle nedojde, ale co se dá dělat. Na vybranou jsem moc neměla.
Otevřu tašku, kterou jsem jako jedinou nevybalila. V tašce bylo spodní prádlo, kalhotky krajkované, podprsenka s krajkovaným korzetem a spodničky, to všechno ve stylu černo bílé.
Věděla jsem přesně co má Spyridon rád, a že k tomu dnes večer dojde. Všechno si tohle obléknu a nasadím si ještě sametový župánek. Vlasy jsem měla rozpuštěné, sahali mi po ramena a byly kudrnaté, ale kdybych je narovnala byly by určitě mnohem delší.
Přešla jsem místnost a otevřela tajné dveře, která ukrývala chodbu. Šla jsem bosá, neměla smysl si vzít boty, jenom bych na sebe zbytečně moc upozorňovala. Tyhle chodby vedou po celém domě, a jsou k tomu z kamene, někdo by mě mohl slyšet, i kdyby byl na druhé straně domu.
Došla jsem k cíli, potichu otevři dveře a vstoupím do místnosti.
On už tam na mě čekal, měl na sobě jenom volné kalhoty, které mu sotva vyseli na bocích. Přes nahá záda mu vysel jeho dlouhý cop, který měl barvu hnědé a měl v něm zapletené korálky, byl to dlouhý a mohutný cop. Jenomže cop nebyl to jediné co zdobilo jeho záda. Mohutné svaly mu rýsovali záda, stejně tak i jeho jizvy. I jeho ruce byly velice mohutná a zdobili je jizvy.
,,Jsem ráda že si přišla" řekne mi a napije se ze skleničky, kde bylo nalité červené víno smíchané s krví.
,,Nejvyšší" oslovím ho. Konečně se ke mně otočil. Když Spyridona proměnili, měl tak 25 let, asi jako já. Nevypadl vůbec staře, vlasy mě stáhnuté do polovičního culíku, slušelo mu to, jeho oči byly zelenomodré. Na první pohled vypadá hodně děsivě, ale zdání klame. Vlastně je to celkem hodný muž, když se mu chce.
,,To se mi líbí, když to říkáš. Řekni to ještě jednou"
,,Nejvyšší"
Spyridon ke mně přišel, bylo asi o dvě hlavy větší než já. Byla jsem mu sotva po hruď, je to obr mezi obry, je to pro Dimitriho dobrý konkurent.
Jakmile byl u mě, sklonil se ke mně a něžně políbil na rty, a já mu polibek opětovala. Jeho ruce spočinuli na mích prsou.
,,Proč máš na sobě prádlo"
,,Já myslela, že by se ti to líbilo"
,,Líbí se mi vždycky teda až na dnešek."
Sundal mi můj župánek a hodil ho někam si do kouta. Jakmile spatřil moje prádlo, tak slastí zasténal. ,,Proč mi to sakra děláš, je strašně pěkný a ty moc dobře víš, že za chvilku bude na dva kusy" a dále pokračoval v tom, co dělal. Jednou rukou mi dráždil prso a druhou nedočkavě strhával spodničky. Za chvilku byly roztrhané a už nepoužitelné.
I přes mé přání jsme cítila, jak mi tvrdnou bradavky, a začínám vlhnout v kalhotkách. Spryridon věděl jak mě rozdráždit na maximum.
Ani jsem se nenadála a letěla i podprsenka.
I já nebyla pozadu, na svém břiše jsem cítila jeho mohutný ztopořený penis. Byl mohutný a nemusel dvakrát říkat, jak moc po mě chce sex.
,,Co, ani jedna z tvých kurev tě neuspokojila tak jak jsi chtěl?" zeptala jsem se ho a rukou sjela k jeho údu. Spyridon jenom slastí zasténal.
Oběma ruka mě chytnul za zadek a vyzvednul si mě do náruče tak, že jsem měla hlavu na úrovni jeho. Ovinula jsem svoje nohy okolo jeho bocích a nechala se unášet jeho vzrušením.
,,Ne, oni jsou jenom rozptýlení, ty jsi moje Song main" řekne a jde se mnou k pěkně rozestlané posteli. Škoda ji.
Položil, ne hodil mě na postel a lehl si na mne, a pokračoval v laskání mích prsou, moje bradavky byly ztvrdlé, a to se mu velice líbilo, no a řekněme, že mě také. Oba dva jsme vzdychali a toužili jeden po druhém.
Spyridon začínal věnovat pozornost něčemu jinému, než byla má prsa. Sjížděl dolů a laskal tak břicho, během toho mi roztrhl kalhotky a vnikl do mě jedním prstem, jakmile zjistil, že je vlhká přidal další prst. Bylo to úžasné.
,, Jsem rád, že jsi vlhká". Já prožívala slast, vzdychala jsem tak hlasitě, že to museli slyšet všichni, proto jsem se kousla do spodního rtu.
,,Ne, ne, ne." a rychle se vytáhne a políbí mě na ústa. ,,Nechci aby si něco tlumila"
Najednou ze mě vytáhnul prsty a přesunul svoji hlavu do mého klína, cítila jsem jeho jazyk na mém poštěváčku. Tohle bylo na mě už moc, a už jsem nezadržela svoje steny.
,,Chutnáš úžasně, tak jako vždycky" řekne a najednou mě ovládne vlna orgasmu, bylo to úžasné.
Spyridon si stáhl svoje kalhoty a cítila jsem jeho penis na začátku vstupu do mě. Byl obrovský, a tepalo mu v něm, myslím že kdyby chtěl mohl by mít orgasmus hned.
,,Vím že to chceš, stejně jako já" řekne mi a v tu dobu do mě přirazí a celý do mě vnikne, až po kořen.
Přirážel tak dlouho, dokud nevyvrcholil.
Jakmile bylo po všem, tak jsme oba dva leželi nazí na posteli. Všechny polštáře a duchny skončili na zemi. Během noci jsme spolu spali ještě čtyřikrát, oba dva jsme byli vyčerpaní, ale ne tak abychom nemohli mluvit.
Leželi jsme na břichu, tedy on ležel tak trochu i na mích zádech a hladil mě po nich.
,,Měla by sis dávat pozor Marie, napíchli ti mobil a počítač. Koho si myslíš že to byl nápad."
,,Můžu jenom hádat, Victor, že"
,,Přesně tak" přitakal mi.
,,Jsou mladí, ale Glek má v radě díky jeho předchůdci velkou moc"
,,Jenom že, ty ji máš větší než on, jste oba dva Nejvyšší, ale ty o několik set let starší, měli by spíše poslouchat tebe."
,,To ano, ale Adam z Woodvil je nejstarší a předchozí Nejvyšší byl jeho přítel, takže v něm má velkou důvěru."
,,Děkuji za upozornění"
,,Jestli si budeš chtít zavolat, tak na" řekne, natáhne se přese mě a z nočního stolku vezme mobil.
,,Jak víš, že ti ho taky nenapíchli?" zeptám se ho
,,Nezapomínej, že u nás je to proti pravidlům, vysloužili by si za to useknutí krčku"
Vytočila jsem potřebné číslo, nevyzvánělo to moc dlouho, ani jsem si neodpočítala hodiny, upřímně nyní mi to bylo jedno, když se najednou ozvali dva mužské hlasy.
Moji dva kluci, Zachariáš a Benjamín, díky nim jsem měla přehled o tom, co se děje na Academii.
,,Prosím"
,,Tady Marie"
,,Vyřiďte to s Belikovem, mám napíchnutou veškerou elektroniku, tak ať mě nijak nekontaktuje" řeknu do telefonu a najednou ucítím na mích zádech laskání rtů. Prosím už ne, ten chlápek je nenasytný.
,,Dobře paní, vyřídíme" ozvalo se mi od jeden z nich.
,,Děkuji" a tím zavěsím mobil.
,,Je my líto Spyridone, ale už to stačilo, nemyslíš?" řeknu mu a vymaním se z jeho železného sevření a vstanu a začnu hledat zbytek svého oblečení
,,Co zavolal si tě k sobě někdo jiný?" zeptal se mě a přetočil na záda ,,Adam nebo Frey. Co bude si dávat lesbické šoustání, nebo to propojíte rovnou i s Adamem?"
,,Nic takového se konat nebude"
,,Tak v tom případě" řekne a už byl na nohou a byl hned vede zamnou.
Přitiskl si mě ke stěně a vzal si mě zezadu násilím.

I po těch letech se po to pořád děje, všichni mě mají jenom za voluptatem

Pokračování příště....
Prosím o komentáře... A Neříkejte, že jsem vás nevarovala :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.