Přeskočit na hlavní obsah

Nástroje smrti



Mortal Instrument:



Takže milý čtenáři, rozhodla jsem se tu místo recenze anime, sem přidat recenzi seriálu. No on to není jenom seriál, ale i sedmi dílná sága od Cassandry Claerové a jeden film.
Takže autoři filmu se neznámo (mě) proč rozhodl, že nebude další film, ale místo toho bude seriál. Ok beru, jenom kdyby tam apoň byly stejní HERCI. ALE NE, ONI SI PROSTĚ ŘEKLI ,,HELE PROČ TO NEUDĚLAT PRO TY DIVÁKY LEPŠÍ, TŘEBA SE JIM JACE ANI CLARY NELÍBILI, V PŮVODNÍ VERZI, TAK VÍTE CO DÁME TAM JINAČÍ" bože. jakého idiota to napadlo.
Jenom pro zajimívost, první díl mortal instrument, jsem přečetla až po té co jsem viděla film, takže čtu knihu a ono je to tam všechno jinak (teda ne všechno, ale víte co myslím, že) no tak jsem se rozhodla, že si přečtu další díl no a pak příšel další a potom další a najednou, si chci stáhnout další díl a já zjistím že ještě nebyl vydaný, dokonce ani v Americe. No byla jsem hodně naštvaná, přeci jenom skončí to tak jak to skončilo a vy máte čekat rok, nebo jak dlouho to bylo (mě to přišlo jako století). No a jakmile jsem knihu dostala do ruky, tak si říkáte super to bude za chvilku přečtený. Houby já ji přečetla až za několik měsíců. Mezitím jsem četla mnoho jiných knih, ale i tak. Ale to je téměř nepodstatné. :D
Teď k tomu hlavnímu.
Takže z původního názvu Mortal Instruments, nám udělaly Shadowhunters, to bych ještě skousla, ale další věci???? No posuďte sami.
Kdo ještě neměl tu možnost se podívat na tento seriál, no nevím jestli doporučuji, ale říkám vám, podívejte se na něj aby jste věděli jakou hrůzu nám tu udělali.
POSTAVY PŮVODNÍ VS SERIÁLOVÉ

DO KOMENTÁŘÍCH POTOM NAPIŠTĚ KDO SE VÁM Z POSTAV LÍBIL VÍCE A KDO DO NOVÉHO SERIÁLU VŮBEC NEPATŘÉ (NEHODÍ SE TAM)

SERIÁL VS FILM


A jako první tu máme hlavní hrdinku Clary

Clary Fray from Shadowhunters 101: Get to Know the Characters and the Ships Played by: Katherine McNamara Who she is: Clary finds out on her 18th birthday that she is a Shadowhunter (a human-angel hybrid who hunts demons) and finds herself in a whole new world she never knew existed after meeting Jace and her mother is kidnapped. Who to ship her with: Either Jace or Simon.:




Katherine McNamara Vs Lili Collins



Jace: fešák s velkým egem
Jace Shadowhunters TV Poster.HE LOOKS NOTHING LIKE JACE:
Dominic Sherwood VS Jamie Cambell Bower

Alec: vždy nabroušený

Alec Lightwood Shadowhunters TV Poster:
Matthew Daddario VS Kevin Zegers

Isabelle (Izz), Numí vařit, drsňačka

Isabelle Lightwood Shadowhunters TV Poster:
Emeraude Toubia VS Jemima West

Simon, civil potom podsvěťan
Simon Lewis Shadowhunters TV Poster:
Alberto Rosende VS Rober Sheehan


Magnus Bane: Mocný čaroděj (jakým to byl čaroděj, Bruklinu??? Nebo nějak tak)

Magnus Bane Shadowhunters TV Poster:


Luke: vlkodlak, dříve lovec stínů

Luke Garroway Shadowhunters TV Poster:
Isaiah Mustafa VS Aidan Turner

To by bylo asi vše z těch hlavních postav. No vyberte si sami, podle mě měli nechat ty co byli ve filmu.
Ale nejsou vedle jenom s postavami, ale i s dějem. Jako třeba nyní, Simon je pokousaný upírem, a to teprve našli pohár (jo a zapomněla jsem říct, už je dokonce i proměněn).
Nebo Loke, já si myslela že má knihkupectví, ale v seriálu je policajt. Nebo to, že žádnou smečku neměl a musel zabít alfu, jak v knize tak ve filmu už svoji smečku měl ( a proboha proč je černoch)

Jo jedinej kdo jim tam tak sedl je Magnus, protože je to samý komediant jako vždy.

Nyní je ke stažen asi 7 dílů z 1 série a to už tam jsou některé věci z 2 knihy. Uvidíme jak to bude probíhat :D

Knihy a filmy určitě doporučuji. :D :D Seriál je na vaše nebezpečí, i když nen tak špatný, uvidíme jestli se zlepší.



Prosím o komentíky

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.