Přeskočit na hlavní obsah

Začala jsem něco kutit

 


Začala jsem něco ve své hlavince tvořit. Začalo, to asi poté co jsem přečetla knížku Pozorovatelka (kdyby to někdo nevěděl, jsem knihomolka a strašně ráda čtu, když netvořím na papír, nebo ve Wordu) 

Kdyby někdo nevěděl o čem tato Pozorovatelka je- tak je o dívce, která se musí vzdát a samozřejmě nechce, asi snad jak v každé knížce má výhrady a prostě odmítá se provdat)

Po dočtení této knihy, jsem začala uvažovat. Co kdybych napsala o dívce, která je princezna a válečnice zároveň a jednoho dne přijde návrh na sňatek?? A tak jsem začala tvořit. I když jsem toho zatím moc nenapsala, tak jsem ovšem vymyslela historii zemí, nakreslila mapu mého světa. Pojmenovala si hlavní postavy, napsala k nim charakteristiky, a už dopředu začala vymýšlet svatbu.

Nad svým nápadem přemýšlím fakt každý den, i když třeba jen chvilkou ve sprše.  Hodně se inspiruji v obrázcích, hudbě v jiných příbězích a zároveň vymýšlím tak aby to nebylo kopírování ostatních.

 

Kousíček jsem dala už na Wattpad, ale dala jsem tam jen pár řádků, tady bych to s vámi chtěla trošku více posdílet. Dříve jsem tu měla skvělou komunitu díky svým povídkám na motivu VA, které kupodivu stále tvořím a i s jednou bych se s vámi v nejbližší době chtěla podělit.

Nicméně, ráda bych se tu ale i podělila se svou prvotinou, kterou bych jednou možná, ale možná chtěla vydat jako svou knihu.   

Komentáře

  1. Ahoj to zní vážně super už se moc těším na první kapitoly :-) Píšeš moc pěkně.
    Chtěla jsem se zeptat bude pokračovat povídka Bratrstvo černé dýky/VA?
    Tahle povídka byla moc pěkná.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.