Přeskočit na hlavní obsah

Soví princezna, soví bojovnice

 


Proč myslet zvlášť na tento život a ten příští, když se člověk rodí z minulého.

 

Když stojíte na bitevním poli a bojujete, přežene se vám hlavou ledacos. Mně se neustále honila hlavou tahle věta. Byl to můj a Kaspianův svatební slib, musela jsem na něj myslet, zvlášť když jsem nevěděla, jestli je můj manžel stále naživu.

Zbroj jsem měla zborcenou krví, mou i nepřátel- mužů, kteří umírali za zlého krále, těžko říct jestli bojují dobrovolně, jen aby nakrmili a ochránili svou rodinu, nebo proto, že byli zajati a musí bojovat s donucením.

 

V bitvě vám je všechno jedno, když vám jde o život a život království, které musíte chránit, uděláte pro něj vše. Třeba i vzít život muži či ženě, který před vámi stojí.

 

 

Nepřátelští vojáci pronikli za naše opevnění, město hořelo, bylo jen otázkou času, kdy vzplane i palác.

 

 

V temnotě byl slyšet nářek žen, pláč dětí a křik mužů. Někteří se modlily o život, jiní si přáli smrt, ale většina si myslela, že je bohové opustili a že svět upadl do věčné temnoty.

 

Z téhle temnoty není úniku, takhle temnota nás pohltí. 

 

Komentáře

  1. Ju nádhera.
    Moc krásně napsané, už se moc těším na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky je tohezky uz senemohu dockat dalsi kapitolky :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.