Přeskočit na hlavní obsah

(Ne)Mrtví17. Kapitola





Současnost

Dimitri Po
Oba dva mi něco tajili, něco asi hodně důležitého. Celou dobu klečeli u Joeova těla a něco si mezi sebou říkali, nedokázal jsem určit jaký je to jazyk. Mluvili rychle a potichu, takže to k tomu přispívalo, ale sem tam jsem pochytil několik jmen, nejspíše. Jako byl Victor, Glek, Marie a Adam.

Ani trochu jsem tomu nerozuměn, ale Zachariaš najednou nadzvednul kousek Joeova trička a pro oba bylo jasno. Na pravém bohu měl škrábance, byly hluboké až do masa.
,,Co se s ním děje" zeptám se jich
,,Prochází proměnou" odpoví mi Zachariáš
,,Takže není mrtvý"
,,Je mrtvý. Teď je jeho tělo paralyzované do té doby než proměnu nedodělá" vysvětlí mi Zachariáš a otočí jeho hlavu na stranu. ,,A soudě podle toho že mu už začali bělat vlasy, to bude brzo." Řekne.

Joe, tam ležel úplně bez hybně, stejně jaké já. Ona mě zabije, jakmile sem dorazí. Měl jsem tu být dříve, kdybych sem přišel jeho o několik hodin dříve tak…
,,By jsi byl mrtvý taky" řekne Benjamín, jako by mi četl myšlenky, nebo jsem to říkal na hlas?
,,Není to tvoje vina, Joea by zabili i bez tebe" Benjamín si prohrábne vlasy a stoupne.
,,Cože? Jak si můžete být jistí"
,,Protože každý Immortui si svoje lidi označuje, Joe je označený. Musela si ho označit paní, a to vedlo Victora k tomu ho proměnit" ukázal na nehybné tělo ,, aby prozradil paní, jinak nevím, co ho k tomu vedlo" řekne Zachariáš a stoupne si také od Joeova těla.

Podíval jsem se na ně a zvednul obočí, což znamenalo, že tomu stále nerozumím.
,,Naše paní si své lidi chrání, stejně tak všichni kdo stvoří. Položili by za něj život. V Našem případě, je Joe přeměněn jenom z jednoho důvodu. Aby se paní prozradila, jakmile začne rada, popraví ho jako zrádce, a Marie tomu bude chtít zabránit a tím se prozradí. A jí popraví za stýkání se s člověkem."
,,Ale můžeme tomu nějak zabránit, ne. Joeovo tělo je tady, co kdybychom ho schovali." Řeknu jim jeden způsob.
,,Ne, to nejde. Když zmizí jeho tělo, tak ji popraví určitě. Musíme ho tu nechat, za chvilku si pro něj přijdou, nejspíše mu shání potravu, aby byl během cesty normální." Řekne Benjamin, tichým hlasem. Jeho obličej nic neprozrazoval, měl dokonalou masku strážce, stejně tak i jeho kolega.
,,Musíme odsud odejít." řekne Zachariáš ,,Když nás tu najdou, tak byl by ještě větší malér." Na chvilku se odmlčí a podívá se na Joea ,, Benjamíne, zavři to." Řekne a ukáže na dveře, které byly od té místnosti, kdy měl být lék.
Všechno dali do stavu, takového jaký byl, když jsem sem přišel. Jakmile jsme odcházeli, naposledy se podívali, jestli je všechno tam kde má být a poté jsem odešli.

Nevím, jak se sem dopravili, ale neměli tu žádné auto, proto jsem jeli tím mým. Zachariáš řídil, já seděl vedle něj a Benjamín vzadu. Po celou dobu jízdy na akademii, jsme mlčeli, jediný zdroj zvuku byl motor auta a potichu zapnuté rádio.


Pokračování příště...
Prosím o kemtáře...

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.