Přeskočit na hlavní obsah

FORGOTTEN



Tady je nová povídky, nebude nikterak extra dlouhá, ale myslím že se vám bude líbit :)



Co by se stalo, kdyby Dimitri dostal za úkol přivézt zpět jenom princeznu.
Přesně tohle se stalo, ředitelka Kirová, zadala úkol přivézt princeznu, dhampírka podle ní byla nepotřebná.


Zatím co Rose byla vyslána na milost do světa lidí. Lisa se opět vrátila do starých kolejí svého života. Vdala se za Christiana Ozeru a stala se královnou. Po deseti letech, však Lisa dostala nutkání se opět setkat se svojí starou přítelkyní a proto vyšle svého nejlepšího strážce Dimitriho Belikova, aby ji jí přivedl zpět.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.