Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 30. Kapitola






Rose se probudila nezvykle brzy, a proto si šla zaběhat. Když se podívala na hodinky tak bylo devět hodin, měla ještě čas. Dimitri ji řekl, ať přijde později, ale protože Dimitriho znala jak své boty, věděla, že v ledničce nebudeme mít pomalu nic a tak zajela do obchodu, kde nakoupila potřebné suroviny. Nevěděla, co bude chtít Dimitri vařit, ale to bude jeho smůla, když nebude mít nic v ledničce. Přinejhorším budou mít rámen, nebo pro změnu zajde do obchodu on.

Když si Rose odemkla klíčkem, které jí dal, hned uviděla ještě spícího Dimitriho. Proto co nejtišeji vzala nákup a prošla chodbou přímo do kuchyně. Všechno co nejtišeji vybalila a uložila do ledničky a do skříněk.

Slyšela, jak se Dimitri převalil v posteli, začal se probouzet, proto mu uvařila kafé a společně s omeletou z vajíček a chlebem přešla k jeho posteli a postavila tác na malý noční stolek.
,,Dobré ráno. Připravila jsem ti snídaní." Řekne a vlasy které mu padali do tváře, zahrnula za ucho.

Dimitri pootevřel jedno oko a podíval se nejdříve na ni a potom na jeho snídani.
,,Ahoj, nelehneš si na chvilku ke mně?" řekne a nabídne ji svoji náruč.
Rose se tomu zasmála a nesouhlasně zavrtěla hlavou. ,,Moc dobře vím, co ta chvilka u tebe znamená."
,,Vážně? A co"
,,Celý den strávený v posteli." Řekne, zvedne se z jeho postele a měla to namířeno do kuchyně, ale Dimitri ji rychle vzal za ruku a strhl k sobě do postele. Rose šokovaně vypískla a poté zasmála. Dimitri ji začal vyhrnovat tričko a při tom ji líbal. In his grasp ugh so nice to be like this with his hands freezing me the way he wants and the way he knows I like

Rose se tomu nijak nebránila a pokračovali do té doby, než se všechno jejich oblečení neválelo na jedné hromadě hned vedle postele. Dimitri si jejich ranní sex velice užíval, Rose mu spokojeně vzdychala do úst, zatím co do ní nenasytně přerážel svými boky. Po pár vteřinách oba dva slastně zasténali v orgasmu.

Oba dva společně leželi na pravém boku, Dimitri měl ruku pod její hlavou a při tom ji hladil po natažené ruce. Druhou rukou ji objímal kolem pasu.

holding hands:


,,Tu kávu budeš mít studenou, stejně jako ta vajíčka."
,,Kašlu na kávu, snídani jsem už měl a byla výtečná." Řekne a políbí ji na krk, oba dva se tomu hlasitě zasmáli. Rose se k němu otočila čelem a začalo ho líbat, když v tom Rose zakručelo v břiše.
,,Ty jsi neměla snídani?"
,,Ne, vstala jsem brzo na to, aby si tu snídani dala, poté jsem šla běhat, a jelikož jsem věděla, že ty v té tvé lednici mít nebudeš, tak jsem byla i nakoupit. Myslela jsem si, že do té doby než budu mít hlad, už budeme mít rozvařený oběd, ale my místo toho máme sex." Řekne a na oko ho obvinila z toho, že má hlad.
,,Měla jsi něco říct, teď to vypadá, že tě týrám hlady." Řekne na oko uraženě. ,,Ale rannímu sexu ses nijak nebránila." Usměje se a škádlivě zvedl obočí.
,,Ne, protože i já na tebe měla hlad."
,,Tak to rád slyším."
,,Chyběl jsi mi večer, neměla jsem se ke komu přitulit." Dimitri se tomu zasmál a přejel dlaněmi po jejím zadku.
,,Co?"
,,Jsem rád, že jsem nebyl jediný, kdo pociťoval samotu."
,,Vážně?" Dimitri jenom souhlasně zamrčel a pohladil ji po zádech.
,,Chyběla mi ta tvoje hebká a měkká kůže, chyběli mi tvoje prsa." Řekne a vezme jedu bradavku do pusy a jemně ji svými zuby stiskl. ,,Chyběla mi tvoje vůně." A pokračoval dál na horu, zastavil se u klíční kosti, kde ji jednou políbil poté ji políbil pod brado, poté ji dával něžné polibky po celém obličeji, ale ani jednou ji nepolíbil na rty, ty si nechal na závěr. ,,Chyběli mi tvoje rty." Řekne a znovu ji na rty políbí.


,,Asi jsem ti hodně chyběla že." Dimitri zase souhlasně zamručel. ,,Takže, co kdybych ti dala předkrm před obědem a poté se vrhli konečně na vaření toho oběda?" navrhla
,,To zní skvěle." Víckrát to říkat nemusel, Rose se na něj obkročmo posadila, a když ucítila tvrdý úd na jejich zadečku, uvědomila si, že oba dva to chtějí stejně. Rose se tomu zasmála a nechala ho zasunout do sebe. Rose začala pomalu pohybovat boky, Dimitri ji přenechal vedení, a proto si to velice užila. Když se oba dva blížili k vrcholu, Rose naschvál přestala a nechala Dimitriho trochu vychladnou, poté začala znovu. Když to udělala už po třetí, tak to Dimitri vzal do svých rukou.
,,Ty mě chceš snad umučit k smrti."
,,K smrti ne, ale nezapomeň, že jsem vlastně mučila i sama sebe." Řekne

Dimitri ji ale poté už nedomluvil mluvit protože ji začal líbat a převzal kontrolu na milováním.

Když konečně oba dva vyvrcholili, oblékly na sebe jenom to nejnutnější, Rose na sebe hodila jenom kalhotky a Dimitriho košili a Dimitri slipy a na to teplákové kalhoty a šli k plotně.
Když vařili samozřejmě se to neobešlo od jakýchkoliv dotyků, takže to skončilo tím, že se pomilovali i na kuchyňské lince.

,,Sousedi z nás asi musí zbláznit." Řekne Dimitri když slastně zasténal v orgasmu. Oba dva se tomu hrdelně zasmáli.
Dimitri uvařil něco, co Rose ještě neznala, ale chutnalo ji to, takže byla spokojená a tím byl spokojený i Dimitri.
,,Ty jo, asi tě nechám vařit častěji" řekne Rose, když dojídala poslední sousto. ,,Nezapřeš že jsi z domácnosti plných ženských. Divím se, že jsi z nich nezešílel."
,,Upřímně, málem jo. Díky bohu za malého synovce Paula."
,,Dimitri, nepřemýšlel jsi že bys je navštívil? Nebyl jsi tam hodně dlouho, a tvoje matka by určitě uvítala tvoji návštěvu." Řekne Rose, vezme jak svůj tak i Dimitriův talíř a odnese ho do dřezu.
,,Uvažoval, ale jel bych tam jedině s tebou." Řekne, Rose se na něj se zdviženým obočím podívala. ,,Ale, ty budeš mít na půl roku o program postaráno."
,,Dimitri?" zeptá se nejistě Rose, nechá talířky ve dřezu a otočí se na něj čelem
,,Po té večeři, když tě Bane odvezl domů, jsem si promluvil s Mazure. A souhlasil s tím, že tě radši uvidí bojovat pro něj, než pro pana Ayumu." Řekne, Rose na něj šokovaně hleděla a nemohla věřit vlastním uším.
,,Takže…"
,,Že tě nechá být jeho strážcem." Řekne, zvedne se ze židle, a v ten moment mu Rose skočí do náruče.
,,Děkuji Dimitri, strašně moc ti děkuji. Ani nevíš, jak jsem ráda, že jsi ho přesvědčil. A zároveň tomu nemohu uvěřit."
,,Rose, ale je tu jeden háček."
,,Ven s tím."
,,Musíš projít výcvikovým testem."


Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.