Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 28. Kapitola



Přes menší obtíže tu máme další kapitolku.
Tentokrát je kapitolka pro Jsckie a pro RosalieMarieAnnu. Holky, takže si ji užijte.

Já doufám, že moje depka vzala i s tuny zmzliny svoje kufry a vyrazila od dům dále. Takže, teď opět nahodím psací náladu a doufám, že vám semka dám kapitolku zase co nejdříve. :D

Jenom jsem se chtěla zeptat, má cenu semka dávat další kapitolky k povídce (Ne)Mrtvý, nebo bych to tu psala úplně do prázdna, zájemci piště. :D




Rose byla vzhůru jako první, probudila se v náručí překrásného a úžasného muže.
Dimitriovi padali vlasy do obličeje, Rose tomu neodolala, vytáhla ruku z pod peřin a odhrnula mu vlasy z obličeje. Dimitri si trochu zavrtěl, ale neprobudil se.
Dimitri měl odhalený hrudník, a jeho velmi vypracované prsní svaly volaly k nemravnostem. Nejprve ho něžně políbila, ale neprobudil se, tak tedy trochu přitvrdila a v závěrečné fázi mu skousla bradavku.

,,Provokuješ mě?" ozval se najednou hluboký mužský hlas, patřícímu jediné osobě.
Zasmála se a znovu ho políbila na hruď. V Dimitriově hrudi to zahřmělo jeho hlubokým hrdelním smíchem.
,,Dobré ráno." Řekne a políbí ji na rty. ,,Roza."
,,Dobré ráno i tobě." A polibek mu opětovala. Dimitriova ruka zalétla nebezpečně na její zadek a zmáčkl ho.
As our bodies align for the very first time, the sensuous, light touches of our…



Rose ani Dimitri se po jejich prvním milování neobtěžovali, si na sebe vzít spodní prádlo. Proto mohl bez obtíží pokračovat v jejich činnosti.
Bohužel, Dimitri musel do práce a Rose šla do posilovny, aby si udržela kondičku.
Dimitri musel neustále myslet na Rose, na její hladkou kůži, na to jak voněla, na to jaké vydávala zvuky při sexu.
Dimitri šel k Mazurovi do kanceláře, ale když vešel, tak tam nebyl sám.
,,Pane…" když najednou uviděl v jeho kanceláři jeho syna Daniela.
,,Dimitri."
,,Omlouvám se pane, že jsem do vaší kanceláře tak vtrhl, ale chtěl jsem vám oznámit, že vaše schůzka na sedmou hodinu byla vyřízena."
,,Děkuji Dimitri." Řekne Mazur, z jeho obličeje nešlo nic vyčíst, proto Dimitri radši odešel.
Dimitri zůstal v práci do pěti, ještě než vyrazil k Rose, napsal ji sms.
Doufám že se už chystáš. Odeslal sms, a za malou chvilku mu přišla odpověď.
Netuším co si mám vzít na sebe.
Dimitri se nad tou odpovědí usmál
Jsem u tebe za hodinku, doufám, že do té doby budeš vědět co na sebe.
Dimitri nasedl do auta, a když zrovna byl na semaforu přišla mu sms, rozbalil ji a v ní našel obrázek Rose v šatech.
Zoey Deutch :):

19:00
Rose byla nervózní, když vyšla společně s Dimitrim z auta a ten ji poté chytil za ruku a propletl si s ní prsty, tak se Rose trochu uvolnila.
,,V klidu Roza."
,,Tobě se to snadno řekne, ty na kobereček ke svému otci nejdeš."
,,Máš pravdu, to nejdu."
Rose ho provokativně praštila do ramene a zatvářila se trochu naštvaně, ale moc ji to nešlo. Dimitri na oko udělal grimasu, že ho ta rána bolela, ale následně si přitáhl Rose k sobě a vášnivě políbil.
,,Bude to v pořádku, neboj."
Rose jenom kývla, poté se pustila jeho ruky, aby strážci okolo Mazurovi vily neviděli, že spolu něco mají. Oba dva nasadili strážcovské pohledy, takže jim nikdo nic nemohl vyčíst z obličeje.

Dimitri ji zavedl až do domu Mazura před jeho kancelář.
,,Nepůjdeš se mnou?"
,,Ne. Chce si promluvit jenom s tebou… Ničeho se neboj." Řekl, políbil ji na čelo a odešel.

Rose otevřela dveře a vstoupila do jeho provizorní kanceláře. Mazur k ní byl otočený zády. Na sobě měl drahé sako a popíjel drahou skotskou.

,,Prý jsi se mnou chtěl mluvit." Řekne, po chvilce mlčení. Abe se k ní otočil a prohlédl si ji od hlavy až k patě.
,,Ano, to chtěl. Ale ne hned, doufám, že jsi nic nejedla. Chci tě vzít do mé oblíbené restaurace."

Dimitri byl v obyváku, když Rose a Mazur společně vyšli a zamířili do garáže. Dimitri a ostatní strážci je následovali.

Byla to restaurace, která byla velmi drahá, získala dvě Michelinské hvězdy. Normální člověk by si tu nedovolil ani polévku, ale podle toho jak se k Abovi chovají, to vypadá jako by tu večeřel každý pátek s rodinou.

,,Rose…" řekne, když si konečně objednali ,,Určitě si říkáš, proč jsem tě sem vzal."
,,Dobrý odhad." Řekne a zalétne koutkem oka k Dimitrimu, který seděl u jednoho ze vzdálenějších stolů, se snažil skrývat úsměv.
,,Celá Jean. Taky tak drzá." Řekne a prohrábne si vlasy.
,,když už jsme u toho, taky bych ti chtěla něco povědět. Ale ty první." Řekne a napije se vody. Mazur radši počkal, než se napila a potom ji to řekl.
,,Chtěl bych, abys semnou bydlela…" Rose byla šokovaná. ,,Už jsem ti zařídil pokoj.
Poté co jsem zjistil, že jsi to byla ty, kdo ve městě udělal takový povyk ohledně sériového vraha… Chci tě mít pod dohledem, už nedopustím, aby moje dcera zabíjela lidi na příkaz Yakuzy." Rose byla šokována, nevěděla co říct.
Když se podívala na Dimitriho, tak jeho oči křičely. Já ti to říkal.
Mazur se napil červeného vína, když chtěl něco říct, tak číšník zrovna přinesl jídlo. Pomalu ani nevěděla, co si objednala, polovinu jídel v jídelníčku pomalu ani neznala, a to si myslela, že díky Dimitriově ruské kuchyni bude znalec.

,,A o čem jsi to chtěla mluvit ty?" zeptal se jí a do úst vložil sousto.
,,No… já jsem tě chtěla vlastně poprosit o práci… Chtěla jsem… abys mě zařadil do tvé ochranky." Řekne, tentokrát vyjevená nebyla Rose, ale Mazur. Kdo by řekl, že největší mafián Ruska dokáže, uděl takový obličej.
Mazur byl v šoku, jediné co dokázal, bylo hledět na jeho dceru a doufat že to nemyslela vážně.
Když se Mazur konečně po několika vteřinách vzpamatoval, bez jakéhokoli přemýšlení odpověděl.
,,Ani náhodou."...



Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.