Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 27. Kapitola





Dimitri se vzbudil uprostřed noci, chtěl si Rose přitáhnou k sobě, ale místo vedle něj bylo prázdné, Rose byla pryč.

Dimitri na ni čekal dvě dlouhé hodiny, když se konečně do zámku zasunul klíč a Rose vstoupila do místnosti. Byla celá v černém, na zádech měla katanu a svoje střelné zbraně.
Když se Dimitri podíval na její oblečení a ruce, tak zalapal po dechu. Byla celá od krve.

,,Pane bože, Rose." Dimitri vstal rychle z postele, a přispěchal k Rose.
,,Roza. Jsi zraněná?"
,,Ne, jsem v pořádku. Není to moje krev." Řekne, když ji Dimitri prohledával kvůli zranění.

Dimitri ji podíval do očí, následně vzal její tváře do svých rukou. ,,Tohle mi už prosím nikdy nedělej. Strašně jsem se o tebe bál…"

Rose ale mlčela, jenom tam tak stála a dívala se Dimitriovi do očí. Snažila se udržet svoje emoce pod pokličkou, tak jak ji to učili, ale když její oko vypustilo první slzu, tak nedokázala zastavit příval těch dalších.

,,Bylo tam dítě Dimitri… Tomu chlapci mohlo být sotva 8. Mým úkolem bylo, aby nenechala nikoho na živu…
Zabila jsem ho Dimitri, zabila jsem dítě." Řekne mezi vzlyky.

,,Rose…" Dimitri ji okamžitě vtáhnul do svého náručí. Nevěděl, co jí má povědět, i on se v takové situaci jednou ocitl, jenže na rozdíl od Rose, on na to byl sám. Moc dobře věděl, jak se Rose právě cítí.

Dimitri ji políbil do vlasů, které měla stažené v uzlu a při tom ji hladil po zádech.

,,Pojď, půjdeme umýt tu krev." Řekne ji a zavedl ji do koupelny.

Dimitri Rose začal pomalu sundávat všechny zbraně a dávat je co nejdále od ní. Katanu ji položil na podstavec, na který také patřila. Když ji odzbrojil, tak ji začal pomalu vysvlékat.
Rose se nijak nebránila, nechala Dimitriho.

Když ji Dimitri vysvlékl z černého, tak už jenom zůstal v černém vasilu a kraťáscích. Dimitri vzal do ruky houbičku, napustil umyvadlo a začal ji smývat krev s těla.

Rose tam jenom tak stála a dívala si při tom do zrcadla, nedívala se ale na sebe, ne, pozorovala Dimitriho.
Když si Dimitri všiml, že ho pozoruje v zrcadle. Tak si ji otočil k sobě a podíval se jí přímo do očí.
,,Copak." Řekne a pohladí ji po vlasech.
,,Jsi nádherný." Řekne a opře si čelo o jeho svalnatou hruď. ,,Vůbec si tě nezasloužím."
,,Povídáš nesmysli Roza…" Dimitri si ji k sobě přetáhl a objal kolem pasu. ,,Je pozdě, měli bychom jít spát."

Dimitri ji podkasal nohy a vzal si ji do náruče, a odnesl ji do postele.
Jakmile vedle ní ležel i Dimitri, tak se k němu okamžitě přitulila.
,,Krásně hřeješ." Řekne a políbí ho na rty. Dimitri se tomu usmál a také ji políbil.
Jenom že Dimitriho tělo nechtělo tentokrát zůstat jenom u líbání. Jeho ruka putoval po Roziném těle, na chvíli se zastavila na jejích bozích, tam ji něžně zajel prsty pod kalhotky na její zadek a stiskl ho. Druhou ruku, kterou měl pod Rose, putoval po její holé kůži na zádech.
Rose s ním ochotně spolupracovala, protože mu vklouzla jednou rukou pod tričko a hladila ho po hrudi.
Ruku, kterou měl dosud na jejích zádech, přemístil na její hrudník a chytil její prso a opatrně ji dráždil. Rose mu slastí vzdychla do úst. Proto zapojil i druhou ruku, nyní ji dráždil obě dvě, a jelikož mu zavazelo její tričko, tak ji ho rychle přetáhl přes hlavu. Jenom že Rose nelíbilo, že ji Dimitri zbavil trička, ale on sám tričko měl ještě na sobě. Proto nezůstala pozadu, i Dimitriovo tričko za chvilku leželo na zemi.

Dimitri svá ústa přemísti trochu níže na její krk, a poté na její hruď, až se dostal k bradavkám. Rose ho mezitím hladila po zádech a ve vlasech. Dimitri se otřel jeho pulzujícím údem po Roziném stehně, když ho ale ucítila, zkameněla.

,,Dimitri prosím tě, počkej." Řekne a odtáhne se od něj. Dimitri přestal, ale vyděšený.
,,Stalo se něco? Bylo ti to nepříjemné?" zeptal se ji, a připravoval se na nejhorší. ,,Ublížil jsem ti?" Dimitri chrlil otázky a jenom doufal, že neudělal něco špatně.

Rose si sedla na postel a přehodila nohy přes okraj postele. Bála se mu to říct, ale nevěděla, jak na to zareaguje.
Dimitri si sedl za ni a přejel ji po rameně.

,,Jsem ještě pana Dimitri"
Jakmile to řekla, tak si zakryla obličej do dlaní. Dimitri nemohl uvěřit vlastním uším. Je pana. Rose, jeho Roza je pana a stydí se za to.
,,Roza, nemáš se za co stydět… Ani nevíš, jak jsem rád, že to můžu být já, kdo tě připraví o panenství. Teda pokud mi to dovolíš." Řekne, obejme ji kolem hrudi a zaboří svoji tvář do ohybu jejího krku.
,,Ty jsi rád?" řekla nevěřícně Rose.
,,Ano Roza… Dovolíš mi tě udělat ženou?..." zeptá se ji a políbí na krk.
Rose nijak neprotestovala, a proto Dimitri opět pokračoval. Položil, si Rose na postel pod sebe, roztáhl její stehna, lehl si na ní a políbil ji na hruď.
,,Budu něžný Rose, slibuji"
A Rose ho nechala.
Na zemi skončili Rosiny kraťásky a Dimitriho slipy. Dimitri opatrně vnikl do Rosiného tělo a doufal, že ji to moc nebolelo.

:

A když se poprvé pohnul, zasténala, ne bolestí, ale blahem, proto pokračoval a něžně a pomalu do ní přirážel. Dokud oba dva slastně nesténali. Dimitri přidal na rychlosti, když jím najednou projela vlna orgazmu, a ve stejnou dobu i Rose.
...:

Dimitri ležel Rose v náručí, oba dva se navzájem hladili a užívali si doznívající. Rose měla omotané své nohy kolem Dimitriovích bokou, tím mu zabránila, aby z ní vystoupil.
Dimitri se převalil na bok, aby jí jeho váhou nerozmačkal. Oba dva byli zpocení, udýchaní a nesmírně šťastní.
grafika hand and love


,,Miluji tě Roza, strašně moc."

,, Taky tě miluji Dimitri."




♥:


Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.