Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 26. Kapitola





TAKŽE, TAHLE POVÍDKA JE PRO MOJI VĚRNOU KOMENTÁTORKU JACKIE, PROTOŽE NEJENEŽE UHÁDLA HÁDNKU VE TMĚ, ALE TAKÉ JI TO DLUŽÍM, ZA JEJÍ SKVĚLÉ KOMENTÁŘE.




,,Přiveď mi moji dceru Dimitri, potřebuji si s Rose promluvit."
,,Pane obávám se, že vaši dceru jenom tak nepotkám."
Mazur se na něj podíval tázavým pohledem.

,,Vážně? A já myslel, že to byla zrovna ona, kdo se o tebe staral, když ty jsi ležel v horečkách a dírou v hrudi." Řekne a Dimitri okamžitě věděl, že o nich ví.
,,Stačí, abys ji přivedl zítra v sedm ke mně domů."
,,Ano pane." Řekne Dimitri, vstane a jde ke dveřím, ale ještě než Dimitri stačil otevřít dveře, na něj Mazur promluvil.
,,Jestli ji Dimitri ublížíš, tak věř tomu, že ti ublížím taky, ale o tom si s tebou ještě promluvím. Ve větším soukromí." Řekl a při tom se díval přímo na Dimitriho.


Dimitrimu přeběhl mráz po zádech a proto radši otevřel dveře a vyklouzl ze Zmejovi kanceláře.

Dimitri poté strávil několik hodin v tělocvičně. Bušil do pytle do té doby, než se neroztrhl a nezačal z něj pomalu sypat písek.
,,No bezva." Řekne se a podívá se na spoušť, kterou napáchal. ,,To už je pátý pytel za měsíc. Co se s tebou děje Dimitri." Řekl někdo Rusky. Dimitri se ani nemusel otáčet, aby věděl, kdo to promluvil.

,,Bene. Jsem rád, že jsi zase zpátky v Moskvě." Odpověděl Rusky. ,,Jak bylo ve Vídni."
,, Rušno." Řekne a při tom se zasmál. ,,Víš, kdo z mafie používá na blízký boj meč?" zeptal se ho.
,,Yakuza, tedy její assassini." Řekne a sundá si boxovací rukavice.
Ben jenom přitaká, přejde ke skříni a vytáhne lapy.
,,Přesně tak. Představ si, že Yakuza začala zabíjet všechny svoje civilní komplice. Jako by vyřizovali poslední účty. Média se z toho můžou zbláznit.
Když jsem přijel do Ruska tak zjistím, že tady je to naprosto stejný. To se Yakuza zbláznila nebo co?" řekne, stoupne si před Dimitriho a naznačí mu aby pokračoval v boxování.

Dimitri prováděl klasické údery a kopy na lapy.
,,Prý jsi byl zraněný. Copak tě Wick nevycvičil dost?"
,,John, mě vycvičil jako nikoho jiného. Díky jeho výcviku jsem pořád naživu."
,,Tak co se stalo."
,,Řekněme to takhle, mě došel zásobník a oni měli nábojů pro vyzbrojení malé armády. Byl jsem rád, že jsem unikl jenom s jednou kulkou v těle." Řekne a kopne do lapy.
Když se Dimitri podíval na hodinky, tak se zděsil. V tělocvičně nyl jenom pár hodin, jak si myslel, ale rovnou celý den, už dávno měl po službě.

,,Budu tě muset opustit."
,,Copak, co se děje. Dříve jsi byl schopen zůstat v tělocvičně až do půlnoci… No tak to vyklop, kdo na tebe čeká doma?"
,,Měj se Bene." Řekne, sbalil si věci a vypadl z budovy.

Dimitri už ani neklepal, Rose mu dala náhradní klíč, stejně tak i Dimitri ji od jejího bytu.
,,Ahoj lásko." Řekne Dimitri a obejme ji zezadu.
,,Ahoj." Řekne a při tom míchala něco v kastrolku, ale krásně to vonělo.
,,Promiň, trochu jsem se zdržel v tělocvičně." Řekne a odloží si svůj kovbojský kabát na věšák hned vedle Rosiné bundy.
,,V pohodě, přišel jsi v čas, protože jídlo je hotový."

Dimitri nachystal misky na rýži a další misky. Poté vytáhl nové hůlky na jídlo.

Měli dohodu, jeden týden vaří Rose, druhý Dimitri. Tento týden byla na řadě Rose, a proto se jedlo hůlkami.

Když dojedli, umyli společně nádobí a poté si sedli společně do postele a pustili si film.
Když se dodívali na bod zlomu, tak se Rose nenápadně podívala na mobil, jestli ji náhodou nepřišla zpráva.

,,Rose, potřebuji si s tebou promluvit." Řekne. Rose jako by se lekla a rychle se na něj otočila, v očích měla strach. Rose si stoupla čelem k Dimitrimu.
,,Chceš od mně odejít." Řekne trochu vyděšeně, a jakmile to Rose vypustila z úst tak na ni Dimitri jenom dokázat koukat.

,,Ne, ne proboha Rozo, ne. Jak tě tohle prokrista napadlo." Řekne po nějaké chvilce, co na ni koukal. Natáhl se k ní, a přitáhl si ji zpět do své náruče.
,,Chtěl jsem si promluvit o tom, že se chce s tebou zase setkat tvůj otec."
,,Ibraham?"
,,Jasně, kdo jiný… Promiň, někdy zapomínám, že jsi vyrostla v Yakuze."
,,V pohodě."
,,Chce se s tebou sejít, mám tě přivést k němu domů."
Řekne a políbil ji na rty.
,,Ale, chtěl jsem si promluvit i o něčem jiném Roza…" řekne, Rose se k němu otočí čelem, aby na něj lépe viděla. ,,Roza, co se děje v Yakuze." Zeptá se ji a šlo vidět, že Rose tohle téma nijak nepřekvapilo.

,,Rozo, já nejsem hloupý. Vím, že chodíš častěji ven a plníš pro ně jména." Dimitri položí jednu ruku na její obličej a pohladí ji palcem po tváři. ,,Čím dál častěji, chodíš domů celá od krve. Nevadí mi co děláš, ale vadí mi v jakém stavu poté jsi Roza. Musí skončit, jinak tě úplně zničí."
,,Otec a strýc se připravují na nejhorší. Chikaro mě před několika týdny navštívil…" Rose mu všechno vysvětlila.
Dimitri ji naslouchal a ani jednou nepromluvil, nechal Rose všechno vysvětlit.

,,Bože." Řekne poté co Rose domluvila ,,Je to ještě horší než jsem si myslel." Dimitri si prohrábne vlasy, které měl rozpuštěné a padaly mu do tváře.

,,Už to nechci dělat Dimitri. Takže jsem ráda, že jména už pomalu končí… no a napadlo mě, že bych požádala Abe o práci."
,,Práci?"
,,Jo, myslela jsem si, že bych mohla jít do jeho ochranky." Řekne a znovu se zády opře o Dimitriovu hruď.
,,No můžeš mu to zítra navrhnou. I když si nemyslím že to projde"
,,proč by to proboha nemohlo projít." Zeptá se, zakloní hlavu a podívá se na Dimitriho.
,,Proboha Roza, vždyť si jeho dcera. Jsi dcera Zmeji, největšího mafiána v Rusku. A ty si myslíš, že tě nechá pracovat v jeho ochrance?" řekne a povytáhne obočí. ,,Ten spíš na tebe tu ochranku nasadí, než aby tě do ní zařadil." Řekne a Rose protestně zabručela.

,,Ale upřímně. Kdyby tě dal do ochranky, a zdůrazňuji, kdyby, tak tě budu mít aspoň na očích, a budu vědět, že se netouláš nikde po městě s katanou v ruce."

Dimitri se naklonil a zároveň přitáhl její hlavu k té své a políbí ji dlouze na rty…


Pinterest: Nuggwifee☽ ☼☾:


Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.