Přeskočit na hlavní obsah

(Ne)Mrtví 29. Kapitola



Taky se tak strašně moc ,,těšíte" do školy????

No tady je aspoň malé zpestření. Aby jste furt nemysleli na to, že zítra se musí brzo vstávat a jít do školy se odsedět těch pár hodin.

Tedy výjimka u Slováků, mám takového tucha, že ti nastupují do školy až v pondělí.






Lisa Po.


,,To není možné, to musí být nějaká chyba." Neustále jsem koukala na tu fotografii. ,,Nemožné. Její prababička?"

Najednou mi hlavou projeli vzpomínky na ní, jak byla bledá, na její vlasy, pleť a její oči. Byly naprosto nepřirozené.
,,Proboha. Ona je Strigoj." Uvědomím si, okamžitě proto okamžitě vyběhnu ze svého pokoje i s deníkem, k svěřenci té strážkyni.


Rose Po.


Líbal mě čím dál intenzivněji, bylo to jako ve snu. Zase jsem po dlouhé době cítila tu neuvěřitelnou vášeň, kterou mi dávala můj manžel. Jenom že tentokrát to nebyl Nikolaj, ale Dimitri.

Jeho rty byly jemné, krásně teplé a dobře chutnaly. Dimitriho pravá ruka, sjela z mé tváře až dolů na zadek a stiskl, musela jsem se tomu zasmát.
Ruka, kterou měl dotěž v mích vlasech, šla příkladem svého protějšku a sjela dolů na můj zadek. Dimitri vzal můj zadek do obou rukou a nadzvedl mně.
Omotala jsem mu nohy okolo jeho boku, a při tom ho nepřestávala líbat.
Tentokrát mě nelíbal tak něžně, ale mnohem intenzivněji. Jeho jazyk vklouznul do mích úst a společně se laskaly.

Moje ruce narazily na rozepínání jeho černé košile, nejdříve první knoflíček, poté druhý až nakonec byla rozepnutá celá jeho košile, jenom že mi zavazel jeho kabát. Proto mě posadil na stůl, který byl před námi a vysvlékl si jak svůj kabát, tak i košili, kterou jsem mu rozepla.

Nyní jsem měla dokonalý výhled na jeho dokonalé tělo, jeho břicho zdobilo osm břišních svalů. Jeho ruce byli samý sval, a to samé i jeho záda. Byla tvrdá jako kámen.

Pořád jsem seděla na stole, když mě Dimitri zbavoval mého trička. Kdybych věděla, že má v plánu semnou dneska spát, tak si vezmu jinou podprsenku, než tu kterou jsem měla na sobě, obyčejná černá bavlněná, i když Dimitri si asi na takové drobnosti moc nepotrpí.

Ani jsem se nenadála a všechno naše oblečení skončilo na zemi, a my dva v posteli zakrytí tenkou peřinou.
Cuddling and sleeping each others arms every once and a while, that does not lead to sex or sexual acts:
,,Co to děláme." Zeptám se ho a zvednu hlavu z jeho ruky. ,,Celý svět Immortui je vzhůru nohama, a já se tu miluji se strážcem, který mi pomáhá získat knihu, abych mohla zachránit svého syna."
Dimitri nic neřekl, měl zavřené oči, ale já moc dobře věděla, že nespí, protože mě hladil rukou, na které jsem ležela, ve vlasech. Najednou ale přestal, zvedl hlavu jako já a opřel se o loket, tak že měl hlavu ve stejné výšce, jako jsem měla já.
Podíval se na mě těma svýma hnědýma očima, z kterých vyřazovalo tolik lásky.
,,Doufám že víš, že jsem tě nijak nevyužil Rozo. Všechno co jsem dělal, bylo vedeno láskou." Řekne mi a políbí.
,,Vím." Řeknu a opět ho nechám jeho něžné rty laskat ty mé.
,,Určitě jsi unavený, měl bys zavřít oči a trochu se prospat."
Přetočila jsem se na záda, on si mě k sobě přitáhl a oběma rukama mě objal. Nějakou dobu trvalo, než jsem slyšela pravidelné oddechování.
Hlavou mi přejeli krásné vzpomínky na úžasný sex, který se před chvíli odehrál.



Jakmile naše oblečení skončilo na zemi, tak mě Dimitri něžně položil na postel a začal laskat moje prsa, když jsem byla vydrážděná na maximum, tak do mě vnikl jedním prstem.
Dimitriho potěšilo, že se mi to líbilo a tak přidal ještě jeden prst a začal pohybovat rukou dopředu a dozadu.
Jakmile jsem byla mokrá, tak jak si to Dimitri představoval, tak do mě svým tvrdým údem vnikl a začal pomalu přirážet.

My mind wanders in many directions. The ocean is my home,surfing is my passion…

Oba dva jsme vydávali slastné steny, a jeden druhého nepřestávali laskat svými rty.
Dimitriovi přírazy začaly přidávat na intenzitě, až přirážel co nejrychleji mohl. Najednou námi projela slastná vlna orgasmu, jeho sémě se rozlévalo uvnitř mě. Oba dva jsme se prohnuli v zádech a užívali si orgazmus.
Jakmile i poslední vlna odezněla, tak se na mě Dimitri svalil celou svojí vahou. Hlasitě oddychoval, stejně jako já…

Let me make a world for you... and turn every shadow into light bursting through your blood's fire... xo:


:
Ivan Po.

Pročítal jsem své knihy, a studoval to co bude u zkoušek. Když najednou někdo zaklepal na dveře.
,,Vstupte." Řeknu a do místnosti vešla princezna Vasilisa Dragomírová. Tak tu jsem tu nečekal.
,,Přejete si něco? Prnicezno." Ale ona vypadala hodně zaraženě, v rukou svírala nějakou knihu. ,,Princezno." Řeknu a jako bych ji z něčeho vytrhl.
,,Promiňte." Řekne a najednou zase odejde, bylo to zvláštní.


Lisa Po.

Byl stejný jako ta strážkyně, nemožné. Takže to znamená, že i on je strigoj. Bože můj, jak se dostali dovnitř, určitě museli nějak porušit bariéru.
Musela jsem jít varovat strážce Belikova, ať vyhlásí poplach a mohli zajistit okolí. Jenom že ve svém pokoji nebyl.
,,Jestli hledáte strážce Belikova princezno Dragomírová, tak ten je pět pokojů dál, u strážkyně Hathaway." Řekne mi strážce, který právě vycházel z pokoje naproti.
,,Děkuji, strážce."
Jakmile ten strážce odešel, tak jsem přešla ke dveřím strážkyně Hathaway, zaklepala jsem a vstoupila.


Rose Po.

Oba dva jsme leželi v posteli v náruči toho druhého. Dimitri mě hladil po zádech, když najednou někdo zaklepal a vešel do pokoje.

Já ani Dimitri jsme nezareagovali dosti rychle, stačili jsme jenom vzhlédnout a podívat se na vetřelce, který nám kazí náš čas strávený spolu.

,,Princezno Dragomírová." Řekne udiveně Dimitri.
Všichni tři jsme byli v šoku. Tedy Lisa, nejvíce.

,,Já se moc omlouvám, neměla jsem do pokoje tak vtrhnou." Řekne a rychle se otočila ,,jenom bych potřebovala s vámi mluvit strážce Belikove." Řekne a hned vyjde z pokoje.

Já a Dimitri jsme se na sebe udiveně podívali.
,,Já čekala, že jde za mnou pro vysvětlení. Dala jsem totiž deník její pra babičky. Její prababička byla můj svěřenec, ještě před tím než se ze mě stal Immortui." Řeknu a objasním situaci.
,,Chápu." Řekne, rychle vstane a začne se oblékat. Jakmile měl na sobě uniformu, tak přešel znovu k posteli a naklonil se nade mně. ,,ještě se vrátím, a zopakujeme si to." Řekne. Usměji se a následně mi přistanou jeho ladné rty na těch mích. Poté se oddělil a odešel z místnosti.

Dimitri Po.

Políbil jsem Rose a vyšel z místnosti v úmyslu najít princeznu. Naštěstí jsem nemusel nijak obtížně hledat, princezna stála venku před dhampírskou budovou.

,,Princezno. Stalo se něco?" zeptám se, byla ke mně otočená zády, takže jsem nevěděl jaké je její obličej.
,,Strážce Belikove. Moc se omlouvám, že jsem tak nezdvořile vtrhla do pokoje, ale potřebuji si nutně promluvit o strážkyni Hathaway."
,,O Rose? Stálo se něco?."
,,Strážkyně Hathaway mi před několika hodinami předala tento deník, a v něm jsem narazila na tuhle fotografii." Řekne a z deníku vytáhne zažloutlou fotografii a podá mi ji. Byla na ni Rose a její svěřenkyně ve svátečních šatech. ,,Není pochyb, že žena, která je vedle mé prababičky, je strážkyně Hathaway." Objasní tuto situaci.
,,Princezno to není možné, to musí být její prababička." Pokoušel jsem se jí vyvrátit její myšlenku, na to co je Roza zač.
,,Strážce Belikove, bezpochyby to je ona.
Je strigoj, a její chráněnec Ivan Zeklost také."


,,Princezno, to je nesmysl. Kdyby byla strigoj, tak by neprošla bariérou, stejně jako Ivan." Řeknu a prohrábnu si trochu rozcuchané vlasy. ,,A navíc, já a Ivana jsme dobří přátelé. Kdyby byl Ivan strigoj, tak jsem už dávno po smrti.
A i když to před vámi nerad říkám, tak bych měl nyní od Roze kousance. Protože jsem spolu před okamžikem měl spolu sex.
A nevšiml jsem si, že by Rose netlouklo srdce, měla tesáky a rudé oči." Řeknu a při tom ji ukážu krk a zápěstí.

Princezna si mě prohlédla a nevěděla co říct. Vypadala dosti zahanbeně.
,, Omlouvám se. Ale jako to, že ta žena na té fotografii vypadá přesně jako strážkyně Hathaway."
,,Na to, by jste se měla zeptat jí princezno…"




Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.