Přeskočit na hlavní obsah

(Ne)Mrtví




Prolog



Já, moje matka a můj morojský otec jsme byli poklidně doma a odpočívali. Slunce zrovna vyšlo a mě napadlo, že bych se mohla na chvilku vykrást ven a užít si trochu sluníčka.
No jo když děláte strážce morojské holce se kterou máte dokonce pouto, je to na nic. Je mi 25 a ještě, nikdy, mě nikam nepozval žádný muž nebo téměř ani neoslovil. A to jenom kvůli tomu že musím hlídat morojskou princeznu před strigoji. Ještě když ta princezna má kouzlo s jménem Ether. Nikdo se jím nikdy nezabýval, jelikož ho téměř nikdo doposud neměl. Až do teď my, byla to makačka si o něm něco zjistit a většinu knih jsme ještě sepisovali.

No procházím se po denním světle, když se najednou za mnou někdo objeví. Instinktivně vytáhnu svůj kůl a chci na něj zaútočit, ale muž mě zastaví.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.