Přeskočit na hlavní obsah

Nájemný vrah: 35. Kapitola



Omlouvám se, že mi trvalo, než jsem semka dala další kapitolku.

Tak doufám že se vám tahle kapitolka bude líbit.



Výcvik trval už měsíc, byl přelom prosince a ledna.
Jako první co se začali učit, bylo všechno o Mazurovi a jeho rodině. She couldn't get his face out of her head, the way he laughed, the way he made that face just to annoy her, the gut he had to actually talk to her much less challenge her... but now... now she would never see him again. #angelinazoe

Poté byl na řadě boj, sice ho někteří uměli dobře, mezi nimiž byla i Rose, ale ostatní v něm měli nedostatky.
Warrior In Training. martial arts and combat sports
Jenom že boj nebylo to jediné, co v čem se zdokonalovali. Po slepu měli rozebrat zbraň a opět ji složil. A další.Learning how to put a gun together with a blind fold over their eye's:
Rose ani s jedním neměla problém, byla nejlepší a první v pořadníku kdo měl být vyslán na misi. A když přišel její čas, Alberta poslala Antona.
Rose okamžitě poté co skončil jejich trénink, se převlékla a namířila si to do kanceláře otce.
,,Proč jsi mi to udělal." Řekne, Mazur byl naštěstí v kanceláři sám.
,,Rose. Neumíš klepat? Co kdybych tu někoho měl."
,,Proč jsi poslal na misi Antona, a ne mě. Jsem mnohem lepší než všichni ostatní. Zvládla bych to mnohem lépe než on, nenechala bych ani jednu stopu."
,,Rose to stačí."
,,Povolil jsi mi udělat ten test. Prošla jsem jím a jsem nejlepší, proč mě nenecháš prostě dělat to, co umím. Tohle byla a je moje práce. Tohle jsem dělala celou dobu v Yakuze, proč pro tebe nemůžu pracovat jako pro Aymua."
Mazur na ni upřeně hleděl, tohle bylo poprvé, co od ní slyšel že toho starého páprdu nazvala jménem.
,,Rose, jsi moje dcera, prostě se o tebe bojím. Co kdyby se něco stalo a oni tě zranili, nebo hůř zabili."
,,Víš moc dobře, že zabít mě nemohou. Strávila jsem jeden rok ve tmě, mám lepší orientační smysli, dokáži věci, kteří jiní ne. Baba, lütfen." (Tati, prosím) řekne v jejím rodném jazyce, a Aba to zaskočilo.
,,Turečtina."
,,Ty sis myslel, že zapomenu na svůj rodný jazyk? Na ten bych nich nikdy nezapomněla. I když do tebe hustí další jiné jazyky, na svůj rodný nikdy nezapomeneš."
,,Vzpomínám, kdy jsi řekla první slovo. ,,Baba.´´´ řekne a usměje se nad tou vzpomínkou.
,, Baba lütfen." Řekne Rose. Abe si povzdychl, stoupnul si ze židle, obešel stůl, a opřel se rukama o stůl a znovu si povzdychl.
,,Dobrá, další mise je tvoje. Ale opovaž se, aby se ti nestalo." Řekne. Rose se k němu nadšeně rozběhla a objala ho.
,,Děkuji tati, moc ti děkuji."
,,Neděkuj. A teď běž za svým přítelem. Určitě už na tebe někde čeká." Řekne. Rose se zaculila a naposledy ho políbila na tvář.
Jo, pořád to byla tatínkova holčička.

Dimitri na Rose čekal v autě. Jakmile nastoupila, vyjeli a odjeli nakoupit a následně domů. Společně si sedli ke stolu, a popíjeli společně kafé.
,,Rose… já, chtěl bych ti něco navrhnout… Já, přemýšlel jsem o stěhování. Našel jsem moc pěkný byt, necelých patnáct minut od Mazurcorporation." Řekne Dimitri
,,Chceš se stěhovat?"
,,Jo… vlastně se stěhuji každý rok, aby nikdo neodhalil, kde vlastně bydlím. No a mě napadlo, když už u sebe jsme tak často…Nechtěla bys bydlet se mnou?" řekne trochu nervózně Dimitri. Rose se na něj jenom se zářivým úsměvem usmála a s jiskrami v očích. ,,Já bych tento byt prodal, ten tvůj bychom mohli využívat na zbraně a na možnou schovku, kdyby se cokoliv podělalo. Nebo naopak.
Ten byt není jako tento, je mnohem větší. Měli bychom samostatnou ložnici, obyvák, kuchyni, velkou koupelku a nějaký ty prostory navíc, neboli místo pro budoucnost… Určitě by se ti to líbilo.
Tak co ty na to." Řekne a chytne ji za ruku
Rose se na něj usmívala a vypadala nadšeně.
,,Tak co na to říkáš?"
,,Že jo, chtěla bych s tebou bydlet." Řekne rose, Dimitri okamžitě vystartoval a vtáhl ji do své pevné náruče.
,,Bože, ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost." Řekne a začne ji líbat. Nakonec to skončilo tím, že se pomilovali na kuchyňské lince a poté pokračovali v posteli.
Ani jednomu se nechtělo moc vařit, tak tedy měli pro tentokrát studenou večeři.
Kolem desáté se šli společně vysprchovat a nakonec i lehnout. Rose byla celkem unavená z tréninku, který vedla Alberta. Člověk by si myslel, že ta ženská na něčem jeden, určitě v tom budou nějaký steroidy pro muže, všechno by to totiž vysvětlovalo.

Ben se potácel ulicemi, věděl přesně, kam jít. Nyní věřil jenom pár lidem. Ben se na chvilku zastavil, opřel se v uličce o stěnu domu, a odtáhl ruku z břicha. Ránu od nože mu silně krvácela, nejspíše to ale střeva nezasáhlo. Což bylo štěstí pro něj.
Ben vyšel do posledního patra, klíče od jeho bytu měl, pro případ nouze. Stejně jako on měl jeho.
Možná měl jít k Albertě, jenom že ta bydlí na druhé straně města, než byl zrovna on. Než by se k ní dostal, nejspíš by vykrvácel, proto jeho volba byl Dimitri.

Dimitri a Rose společně leželi v posteli. Dimitri Rose objímal kolem hrudi a tiskl ji co nejvíce k sobě. Jakmile oba dva uslyšeli, jak někdo vtrhnul do bytu, okamžitě vytáhli skryté zbraně a namířili je na vetřelce.
Mezi tím co Dimitri mířil na vetřelce zbraň, Rose rozsvítila malou lampičku hned vedle postele.
,,Pane bože, Bene." Řekne Dimitri, přestane na něj mířit zbraň a jde mu okamžitě pomoc.
Ještě že oba dva měli na sobě aspoň to spodní prádlo.
,,Roza, okamžitě přines lékárničku." Přikáže ji Dimitri a ona okamžitě zareagovala a hned byla u nich s velkým kufříkem. No jo od posledně byl vybavený.
,,Od kdy vy…"
,,Mlč." Řekne Dimitri a oddělá mu ruku z rány. ,,Proboha proč jsi nešel do sídla."
,,Nikomu se nedá věřit. Někdo nás musel zradit, KGB tam byla před námi. Zabili Antona, ale mě se jim zabít nepodařilo."
Rose vzala do rukou nůžky a opatrně mu rozstřihla tričko. Ben během další vteřinky omdlel ze ztráty krve.
,,To nevypadá dobře. Aby přežil, potřebuje krev a antibiotika." Řekne Rose.
,,Ve strážcovském sídle máme lékaře. Sídlo složí jako bezpečné místo, ale Ben měl určitě důvod, proč tam nešel." Chvilku bylo ticho. Rose věděla co musí udělat, ale nebyla si jistá jestli ho zachrání.
,,Včera do Moskvy přijel Hidan." Řekne trochu nejistě Rose. ,,Patří k Yakuze, mohl by nám pomoc."
,,Ale."
,,Mohl by vás zabít, nejste z Yakuzy, ale pokud něco neuděláme tak to Ben nezvládne."
,,Za zkoušku nic nedáme." Řekne Dimitri.

Oba dva se rychle oblékli a sbalili zbraně. Rose si vzala radši katanu, a Dimitri jak nože, tak i střelné zbraně.
Naložili Bena do auta na zadní sedačku. Rose si sedla za ním, aby mohl dohlížet na jeho stav.
Za půl hodinky byli na místě, kdyby bylo světlo, dostali by se na místo možná až za hodinku. Byla to normální čínská čtvrť, všude byli lampionky a tradiční ozdoby.
Zastavili před domem, který byl postavený do japonského stylu, jediný z celé čtvrti. Když zastavili, Ben se probral z bezvědomý.
,,Kde to jsme."
,,V čínské čtvrti, je tu muž, který ti může pomoc." Řekne Dimitri a přehodí si jeho ruku přes rameno a pomůže mu jít.
Rose šla před nimi, v ruce měla katu a připravenou pro boj. Když se zastavili před dveřmi, Rose vytáhla klíče a odemkla posuvné dveře. Společně postupovali hlouběji do domu.
,,Hidane?" zavolala Rose. ,,Hidane, to jsem já Ame." Řekne Japonsky a doufala, že ji někdo odpoví. Místo toho se ozvalo jak Rose vytáhla v pochvy katanu, a poté ji někdo napadl.Bo & Kenzi sword fighting gif | Lost Girl
,,Aiko, to jsem já. Ame." Řekne zase japonsky, ale bojovat nepřestali.
,,Aiko, přestaň. Ame je s námi." Křikne na ni někdo a v místnosti někdo rozsvítil světla.
Aiko okamžitě zareagovala a stáhla svoji katanu, a Ame také.
,,Chikaro?"
,,Ahoj Ame." Řekne, usměje se. Do místnosti konečně vešel rozespalý Hidan.
,,Co se tu děje." Řekne a podívá se na situaci, která se tu odehrávala.
,,Hidane, potřebuji tvoje pomoc." Řekne a otočí se na Dimitri s Benem. Všichni tři si jich poprvé všimli.
Hidan okamžitě jako správný lékař přispěchal k Benovi a začal prověřovat vážnost zranění.
,,Jsi normální Ame? Přivedla si Ruskou mafii, do naší skrýše?" řekne Chicaro a už tasit katanu.
,,To je v pořádku Chicaro, já jim věřím. A navíc, i oni se nacházejí ve stejné situaci. Je jenom pár lidí, kterým můžou věřit."
,,Hej lidi, pokud ho okamžitě neošetřím, tak tu vykrvácí." Řekne Hidan a obrátil se na ně. Chicaro nejdříve přemýšlel, ale poté zasunul katanu zpět do pochvy.
,,Dobrá. Ošetři ho Hidana." Řekne, Dimitri pomohl svého přítele odnést do jednoho z pokojů, poté ale odešel.
Dimitri se vrátil za Rose. Ta seděla společně s tou dívkou a tím klukem u nízkého stolu a o něčem se japonsky potichu bavili. Jakmile ale uviděli Dimitriho, přestali mluvit.
,,Dimitri." Řekne a natáhne k němu ruku. Dimitri k ní přišel, chytl ji za ruku a sednul si vedle ní. ,,Dimitri, tohle je Chicaro. Můj bratr. Chikaro, Dimitri Belikov" Řekne mu Rusky, Chicaro samozřejmě rozuměl, ale Aiko Rusky neuměla. Proto přepnuli rovnou do Angličtiny.
Chicaro se natáhl a podal mu ruku, kterou Dimitri přijal.
,,Takže to jsi ty, který očaroval sestřino srdce." Řekne a aby to Dimitri viděl, přesunul katanu z jedné strany na druhuo. Rose na to zareagovala také a pevněji stiskla katanu.
,,Já jsem Aiko." Řekne dívka vedle po pravé straně Rose. Aiko podala Dimitriovi ruku a při tom se přiblble usmívala.
Aiko vlastně mezi Rose a Chicarem prolomila napětím.
,,Jaká je situace v Japonsku." Zeptá se po pár vteřinách ticha Rose. Jak Chicaro, tak i Aiko si povzdychli a podívali se na sebe.
,,No, co ti budu nalhávat. Není to vůbec dobrý. Všichni zbývající členi Yakuzy se přemístili do hor.
Yakuza existuje jenom díky tvému otci, který se ji pokouší udržet, ale není to dobrý." Řekne a z kapsy od kalhot vytáhne fotku. Byla tam na ní ona a její dobrá přítelkyně.

(Na pravo Rose, uprostřed Kami na levo Chicaro)
,,Proč mi to ukazuješ."
,,To jsme my s Kami."
,,Já vím."
,,Byla to ona."
,,Co tím myslíš."
,,To ona nás zradila." Řekne Aiko. ,,Já a pár bratrů jsme ji přivedli zpět. Ke všemu se přiznala. Tvůj otec ji nechal zabít jako zrádce... Její tělo pořád visí na stromě před branou vesnice. Jenže podle toho co říkala, nebyla sama. Takže mezi sebou máme pořád zrádce. Tvůj otec to celé ještě vyšetřuje.
Jenom že je tu ještě jedna věc."
,,co."
,,Jde o tvého otce Ame… Jeho čas se pomalu krátí. Doktoři mu dávají posledních pár měsíců života." Odpoví Aiko.

Po pár vteřinách co se Rose vzpamatovávala z toho co právě slyšela, se dveře v chodbě otevřely a do místnosti vešel Hidan.
,,Jak je na tom." Zeptá se okamžitě Dimitri.
,,Udělal jsem všechno co se dalo. Ránu jsem ošetřil, ale nůž prošel bohužel i střevy. Škody jsem napravil, všechno zašil a vydezinfikoval. Nasadil jsem mu antibiotika a dal mu 0 negativní a k tomu rychle hojící vakcínu, který je obsažena v antibioticích.

Pokud ho do zítřka nezabije horečka, tak bude z nejhoršího venku."…


Pokračování příště...
Prosím o komenty :D :D :D

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.