Přeskočit na hlavní obsah

Forgotten: 12. Kapitola

Jako vždy pozdě večer.

Přeji všem krásné počteníčko. :)



Měla krásně jemné rty. Byl jsem jako v sedmém nebi. Jak jsem polibek prohloubil, vjel jsem ji rukou do vlasů a omotal několik jejich pramenů na prst. Její vlasy byly úžasné, kdyby byla strážce, musela by se je ostříhat, to bych rozhodně nedovolil.

Jemně jsem ji rty laskal po těch její, byla však pro mě příliš daleko, proto jsem ji chytl za pas a chtěl si ji k sobě přitáhnout, avšak v tu dobu zareagoval Appa a kousnul mě do ruky. Všechno zkazil.
,,Pane bože." Řekne okamžitě Rose a já zaúpěl bolestí ,,Appo pusť." Přikázala mu a Appa okamžitě poslechl. Appa prokousnul kůži až do masa, musím říct, že ten pes měl sílu. Z ran od zubů mi teklo docela dost krve, bolest však nebyla tak strašná.
,,Dimitri moc se omlouvám, tohle nikdy bezdůvodně neudělal."
,,Dobrý."
,,To není dobrý… teče ti hodně krve, musíme to ošetřit… Appo místo." Ten okamžitě se staženým ocasem poslechl.
Rose mě zavedla do koupelny. Ruku jsem dal nad umyvadlo a krev nechal stékat po ruce. Rose vytáhla ze skříně lékárničku a začala mě ošetřovat.
,,Appa má pořádný stisk…" řeknu se smíchem ale v ráně mi začalo pekelně tepat.
,,Jo to má… většinou ho trénujeme se speciálním oblečením a i přesto to docela bolí." Řekne a ránu mi zkoumala. ,,Budu to muset zašít…"
,,Umíš to?"
,,No… základ ano a už několikrát jsem během přestřelky pomáhala zdravotníkovi… takže dalo by se říct, jo, základy umím." Řekne trochu pobaveně, mě však do smíchu moc nebylo.
,,Dobře."
,,Umrtvím ti to, abys necítil bolest, když ti to budu čistit a zašívat…"
,,S tím se nemusíš párat…"
,,Musím, nechci aby se ti to zanítilo, sice nebudeš potřebovat moc stehů, ale i tak… nechci, abys trpěl kvůli mně."
,,Kvůli tobě?" zeptal jsem se. V tom mi vpíchla pod kůži morfin, rána okamžitě znecitlivěla a mě se trochu ulevilo. ,,Vždyť to byla moje chyba, kdybych si dal větší bacha a nestrkal ruce, kam nemám." Nad tím jsem se musel usmát. Rose mi na ruku nalila dezinfekci a já škubnul rukou.
,,Drž máničko." Řekne a já ze sebe vydám poloviční smích s bolestí zároveň. Zašívání však nebylo tak hrozný, morfin totiž už úplně zabral a já už jenom cítil nepříjemný tah. Byla úžasná, když se soustředila na moje zranění. Pravou rukou, neboli tou zdravou, jsem natáhl a dotkl se její tváře. ,,Nerozptyluj mě, nebo chceš, abych ti zašila něco jiného?"
,,Promiň… pokračuj…" řeknu, ruku jsem však jenom přesunul na její rameno. Appa naštěstí v místnosti nebyl.
,,Pokoušíš své štěstí Dimitri?" zeptala se mě a já se na ni jenom usmál
,,Teď když nu není Appa? Jo."
Rose mi vážně ovázala ruku a pak se na mě otočila. ,,Moc se ti omlouvám Dimitri. Nevím co to do něj vjelo, takhle agresivní není."
,,Rozo." Ruku, kterou jsem měl na jejím rameni, jsem položil na její obličej a druhou taky. ,,Nemáš se za co omlouvat, jen tě bránil. Nemůžeš za to… to já si měl dávat větší pozor. Je to přece armádní pes a ti hlídají svého pána ne?"
,,V podstatě ano, ale tohle by neměl udělat… hned zítra to nahlásím na velitelství"
,,Rozo, nedělej to, nemusíš to nikomu hlásit."
,,Musím Dimitri, to jsou předpisy." Vzala do svých moje ruky a oddělala je ze svých tváří.
,, A co tam napíšeš, Appa napadl mého přítele, zrovna když mi při líbání položil ruku na bok?"
,,Jo to z ní divně." Řekne a začala se smát ,,Tak přítel jo?" zeptala se mě.
,,A ne snad?"
,,No jo… v podstatě ano." Ulevilo se mi, jakmile vyslovila tuhle větu.


S Rose jsme se ještě na nějakou chvilku usídlily dole v obývacím pokoji u televize. Už jsme si nic nenalili, navíc já si nic dát nemohl. Podle doktorky Rose. Ta se na chvilku vytratila v kuchyni, čekal jsem, že mi něco uvaří, ona však přišla s mraženým hráškem. Místo toho aby mi ho dala, aby si ledovala ruku, tak ona sama mi opatrně vzala ruku, položila do klína a ledovala ji sama.
Po chvilce moje ruka v jejím klíně vystřídala moje hlava.
Nádherně voněla, byla to pomalu omračující vůně, málem jsem v jejím klíně usnul.
,,Dimitri." Ozvalo se a cítil jsem, jak Roza výská prsty ve vlasech. ,,Ano Roza?" odpověděl jsem ji.
,,Jsi unavený, pojď si lehnout do postele, už tu usínáš."
,,A divíš se mi… ne každý chlap má tak nádhernou ošetřovatelku, která mu dokonce dovolí si z jejího klína udělat polštář. Teplý, měkký a krásně vonící. Ovázanou rukou jsem si ji k sobě přitáhl a políbil ji.


Jakmile se naše rty odtrhly, posadil jsem se a ona vstala s pohovky. Ruku jsem měl přeledovatělou jak mi to intenzivně chladila, avšak aspoň jsem necítil bolest.
,,Měl bys sis jít prospat."
,,jen když půjdeš semnou." Řeknu a podal jsem ji zdravou ruku


Vypadalo to jako by chvilku uvažovala, ale nakonec propletla naše prsty a jakmile jsme všude pozhasínali, společně jsme zamířili do ložnice.

,,Dobrou noc Dimitri." Řekne a dá mi pusu na tvář.
,,Jenom to? Žádný polibek na dobrou noc?" dělal jsem uraženého. Rose se však ke mně natáhla, ovšem bez toho aniž bych se trochu sklonil, bych polibek nedostal. Naše rty se spojili v letmý polibek, avšak mě to nestačilo a jak se zdálo tak i Rose.


Omotal jsem své ruce kolem jejich boků, tentokrát úspěšně bez napadení Appy a polibek jsem začal s Rouzinou vášní prohlubovat. Zatlačil jsem ji do jejího pokoje k posteli.
Byl jsem v sedmém nebi. Rose mi začala rozepínat moji košili a já nijak neprotestoval. Opatrně přetáhla přes moji zraněnou ruku rukáv. Košile zůstala na zemi a ona měla tu příležitost prozkoumat prsty a rty moji hruď. Nedostala se však daleko, protože jsem ji zatlačil na postel. Oba dva jsme na ni vylezli a pokračovali v líbání. Oba dva jsme klečeli na kolenou.
Přejel jsem Rose po lemu jejího trička a chtěl ji ho přetáhnout přes hlavu, avšak zranění mi to nedovolilo. ,,Počkej…" a sama si tričko přetáhne přes hlavu. Okamžitě mi tak ukázala svá ňadra usazená v jednoduché černé podprsence. Byla nádherná. ,,Sundej si ji." Přikázal jsem ji a ona s trochou studu si rozpla podprsenku a já tak mohl obdivovat její kulatá plná ňadra. Jakmile jsem se jich dotkl, trochu se zachvěla. Neodolal jsem a vtáhl její bradavku do úst. Její sten mi zněl v hlavě. Rose mi zajela prsty do vlasů a vychutnávala si mé doteky na jejím těle. Své rty jsem nedokázal odtrhnout od její kůže, proto jsem ji objal a položil pomalu do polštářů. ,,Pozor na tu ruku." Starala se Rose. Avšak moje ruka byla to poslední, o co jsem se v tuto dobu staral. Nemyslel jsem pomalu na nic jiného než na její steny, když jsem ji laskal.
Mezitím, co jsem laskal její prsa, ona se starala o mě. Její prsty, zabloudili až k zapínání kalhot a s mojí menší pomocí mi je stáhla z boků, společně i s mích spodním prádlem. Moje chlouba se tyčila do stropu a nedočkavě sebou škubala. Hlásila se o svoji pozornost a Rozu nenapadlo nic jiného než ji vtáhnout do svých úst.
Bože, myslel jsem si, že vyvrcholím do jejích úst. Její hebké rty vtahovaly můj od do úst. Když ho chtěla znovu vtáhnout do svých úst, nedovolil jsem ji to. Uchopil jsem její hlavu a přitáhl si ji k té své. Naše rty se spojily opět v jedno.
Sundal jsem ji poslední část jejího oblečení a opět ji položil do polštářů. Dával jsem ji polibky na krk, klíční kost, přejel jsem rty i mezi jejími ňadry, kde jsem se na chvilku zastavil, ale nakonec jsem dostal úplně až dolů. Neodolal jsem ji ochutnat.

Jakmile jsem se ji dotknul, slastně zasténala a já myslel, že se z ní udělám. Oba dva jsme byli vydrážděni na maximum a já se rozhodl ji už dále takhle neškárdlit.


Přesunul jsem se k jejím rtům a s polibky jsem do ni vstoupil. Oba dva jsme slastně zasténali jeden druhému do úst. Když jsem začal pohybovat boky, Rose se odtrhla od mích úst a nechala volný průchod svým stenům a já se k ní přidal. Přirážel jsem k ní rychleji a rychleji, až jsem cítil, jak silně obemkla kolem mého údu a já společně s ní vyvrcholil.
,,Rozo." Řeknu její jméno během našeho orgasmu a ona říkala zase moje jméno.


Jakmile slast odezněla, vystoupil jsem z ní. Lehl jsem si na bok a přitáhl si ji zády k mému hrudníku. Oba dva jsme byli zpocení a udýchaní, tep se nám ale pomalu zklidňoval. Nakonec jsme zcela vyčerpaní usnuli.


Během noci mě probudilo, jak Appa vyskočil na postel. Díval se na mě a snažil se odhadnout situaci, jestli ubližuji její paničce.
,,No co…" řeknu jako by mi rozuměl. ,,Dělit se nebudu… jestli myslíš na tohle." Řeknu mu a Appa trochu zavrčel, nic se ale nestalo. Naštěstí, o svoji chloubu bych nerad přišel.
,,Co se děje Dimitri." Řekne Rose rozespale a přetočila se mě mně čelem.

,,Ale nic… spi." Řeknu ji, vtáhl jsem si ji do náruče. Appa mezitím slezl z postele a lehl si do svého pelechu. Já se zase uvelebil s Rose v náruči a usnul.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.