Přeskočit na hlavní obsah

Forgotten: 5. Kapitola



Budu vás muset zklamat, nevím proč jste si zrovna vzaly do hlavy, že ti tři nováčci budou zrovna D, M a E. Je to jenom náhoda, ale Rose se ani jeden nevzdá tak snadno, jen prostě teď neměli na výběr. :)



D I M I T R I
Na královský dvůr jsme dorazili den poté. Královna si mě nechala okamžitě zavolat.
,,jak je možné že není s vámi."
,,Má paní, Rosemarie odjela z města dříve, než jsme ji stačili nalézt."
,,Jak je to možné… řekli jste přeci, že jste ji našli…"


,,To ano, ale tato domněnka byla očividně milná."
,,Dimitri, vy mi lžete… cítím to z vás."
Poznala to, neměl jsem už v plánu ji nadále lhát, normálně to nedělám vůbec.
,,Rose mi jasně řekla, že se na královský dvůr rozhodně nevrátit nechce." Řeknu a ani jsem neuvažoval nad výběrem slov.
,,Mluvil jste s ní?"
,,ano, ale jenom krátce, ale v té krátké době mi stihla říci mnoho."
,,Jako třeba?"
,,Že je šťastná tam kde je, už to není 17letá dívka, kterou jste znala, vaše veličenstvo…"
,,Opravdu?
,,Ano madam, zvykla si na život obyčejného člověka… už má svůj život, a vede se já velice dobře… Vaše veličenstvo…"
,,Myslím, že jsem slyšela už dost." Skočí mi do řeči královna ,,Můžete jít… zítra se hlaste do služby strážce Belikove."
,,Jistě vaše veličenstvo."


Rychle jsem opět upadl do režimu strážce, královan byla ale každým dnem jiná. Rychle se ji měnila nálada. V jednu chvíli byla naprosto v pohodě a šťastná a o vteřinu po všech ječela. Nikdo její chování nechápal, kromě lorda Ozery, ten situaci naprosto zvládal a nikdy nebyl překvapený, nic mi do toho nebylo, ale měl jsem takové tušení o co jde.


Potřeboval jsem si to akorát ověřit. Z kabátu jsem si vytáhl telefon, ale potom jsem zjistil, že to nebylo telefoní číslo, které mi dala. Jediné co jsem znal, byla její adresa.
,,Takže musím po staru."
Vytáhl jsem papír na dopisy, pero a obálku.



Nadporučík Hathaway,


milá Rose,
Jelikož neznám vaše telefonní číslo, musel jsem se ujmout kontaktu s vámi poněkud nyní už zastaralým způsobem.
Píši vám, protože mám starost o královnu. Její stav se den ode dne zhoršuje. Nikdo nic netuší a ti co ano, neřeknou, Mám takovou teorii a tom, co se tu děje, ale přesto se musím zeptat. Ovládá královna Eater, to díky ní jste přežila tu autonehodu?




strážce Belikov
Nějakou dobu trvalo, než jsem dostal odpověď, asi tři týdny. Celou tu dobu jsem byl nedočkavý a doufal, že dopis došel v pořádku. Od té doby jsem si znovu prošel její složku, taková autonehoda. Rose ji určitě nemohla přežít.



Konečně došla odpověď.


Soudruhu,

omlouvám se za zpožděnou odpověď, ale opustila jsem Washington a FBI. Mému domácímu chvilku trvalo, než správně přeposlal dopis.
Byla jsem opět povolána sloužit armádě, nyní jsem v San Diegu.

V ten den, kdy se stala ta nehoda, Lissa probudila svoji moc, díky níž mě poté vyléčila. Ano máš pravdu, opravdu ovládá Eater. Od té doby má velikou moc ovládat mysl, mohla by konkurovat i strigojům.
Živli, kteří ovládají morojové, jsou přírodní, Lissina moc je však jiná. Zatímco morojové čerpají kouzlo z přírody, ona ji čerpá ze sebe. V jejím těle se hromadí temnota. Dříve jsem ji pomocí našeho pouta, které se utvořilo po autonehodě, čerpala já, ale nyní už na to nemám sílu.
Poté co jsem zůstala ve světě lidí, často mě vtahovala do své hlavy a já nemohla nijak uniknout. Postupně jsem ale přišla na způsob jak se ji bránit a dokonce i předvídat její další emocionální vypětí. Když nyní už nečerpám její temnotu, tak nemůže kam odcházet z jejího těla, a to je ten váš problém.

Lissa v sobě hromadí spousty temné energie, která by ji mohla i zabít. Měl bys co nejdříve kontaktovat jejího bratrance Adriana Ivaškova, protože i on ovládá Eater, on však dokázal přijít na způsob jak se jí zbavit, ale nebude to pro tebe tak jednoduché, protože i on se vzdal vašeho světa. Nyní pracuje jako umělec v Brooklynu.
Hodně štěstí.

Rose



Takže moje teorie byla správná, královna opravdu ovládá Eater. Je hodně vzácný, ale vysvětluje to úplně všechno. Nehodu, královnino chování a Rousino odmítnutí se vrátit zpět.


Už jsem to zažil, jeden práv Baie, tam odkud pocházím, je jeden dhampír stínem políbený, žena jménem Oxana ho zachránila před smrtí. Pomocí Eateru se mezi nimi utvořilo pouto. Mezi nimi to dobře funguje. Oksana svému muži nabíjí Eterem prsten, který ho poté zbavuje temnoty.
Jsem si ale jistý, že Lissa nic takového nedělá.


Proto ji chtěla zpět. Lissa si uvědomuje, že potřebuje Rose k odebrání temnoty a Rose to ví také. Jen nechápů, když byly dříve takové kamarádky, tak proč ji Rose odmítá.


Královny se zeptat nemohu, takže Rose


U dopisu bylo předěleno ještě nějaké telefonní číslo. No za pokus nic nedám, zvonilo to snad jenom 2x a poté to někdo zvedl. Rose to však nebyla.
,,Vojenská základna San Diego, u telefonu desátník Davis… přejete si?"
,,Dobrý den… potřeboval bych se spojit s nadporučíkem Hathaway…"
,,Vyčkejte prosím…." Řekne a sluchátku na chvíli ohluchlo. ,, je nám líto… ale nadporučík Hathaway, před pár hodinami odletěla na misi… bohužel pane k dalšímu kontaktu civilní občané nemají přístup… prosím kontaktujte ji písemně nebo jiným způsobem."
,,Děkuji desátníku." Řekne a sluchátko ohluchne.



Nebudu mít jinou morosnost, než si s ní psát přes dopisy. To bude ale blesková konverzace.

Komentáře

Mohlo by Vás taky zajímat

Obyčejní Neobyčejní 17. Kapitola-Tohle je můj život, můj domov moje všechno

  Omlouvám se, že mi to tak dlouho trvalo, ale všechno má svůj čas. Stejně jako čas potřebovala tato kapitolka. 

Obyčejní Neobyčejní 2. část- 1.Kapitola

AIDEN

Obyčejní Neobyčejní 1. Kapitola

  Tuhle povídku mám v hlavě už strašně dlouho, dokonce ji mám i napsanou na papíře, ale jen na papíře. 3x přepisovanou a několikrát i zapomenutou. Teď jsem se ale odhodlala, a řekla si, že je zase čas se zamilovat do ,,ruského BOHA Belikova" - zase Zatím berte úvodní obrázek jako provizorní- děkuji  Tak snad si tuto povídku užijete.  Další FanFikce na téma VA je tu.